Соціальна мережа Bluesky, співзасновником якої є колишній генеральний директор Twitter Джек Дорсі, відкриває доступ для всіх користувачів, відмовляючись від системи «тільки за запрошенням», яку сервіс використав минулого року, пише Bloomberg.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Раніше Bluesky допускала нових користувачів лише за допомогою коду-запрошення, щоб гарантувати, що технологія, яка підтримує мережу, зможе впоратися з трафіком. Соціальна мережа зараз налічує 3 млн користувачів.
- Ідея створення Bluesky виникла, коли Дорсі ще працював у Twitter, який тепер називається X, і була представлена як спосіб надати користувачам новий тип соціальної мережі, який не контролюється якоюсь окремою корпорацією чи організацією.
- Початкова ідея Bluesky полягала в тому, щоб створити протокол соціальної мережі, до якого потім приєднався Twitter, що дозволило б людям використовувати свій профіль Twitter і публікувати повідомлення в інших мережах, які також прийняли цей протокол.
Контекст
Проєкт Bluesky започатковано у 2019 році за підтримки Twitter, яку очолював Джек Дорсі. Початковою метою проєкту була розробка нового стандарту децентралізованих соцмереж.
Bluesky стала однією з основних альтернатив X, особливо для тих, хто розчарований її новим власником Ілоном Маском. Дорсі залишив Twitter наприкінці 2021 року, він є членом ради директорів Bluesky.
Ідея децентралізації соціальних мереж набирає певної популярності і дійшла до Meta Platforms Inc., материнської компанії Facebook та Instagram. Новий конкурент X від Meta під назвою Threads протестував інтеграцію з окремим відкритим протоколом, відомим як ActivityPub. Це зробить публікації Threads доступними в інших мережах, які використовують той самий протокол, включаючи Mastodon.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.