Mastodon спростив створення облікового запису на платформі, пише The Verge. У понеділок, 1 травня, децентралізована мережа оголосила, що почне пропонувати новим користувачам створювати обліковий запис на mastodon.social, замість того щоб пропонувати їм вибирати один із тисяч серверів на платформі.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Платформа представить дві окремі опції на своїй сторінці реєстрації: приєднатися до mastodon.social або вибрати власний сервер. Водночас оновлення у Mastodon не позбавляє нових користувачів можливості зареєструвати обліковий запис у певній спільноті.
- До цього створити обліковий запис Mastodon було не так просто. Спочатку Mastodon пропонував користувачам вибирати, в якій спільноті вони хотіли б, щоб їхній обліковий запис існував.
- Видання зазначає, що ця зміна може розчарувати існуючих користувачів та операторів серверів, які хочуть, щоб Mastodon залишався прихильним до своєї обіцянки бути децентралізованою платформою, яка не керується якоюсь однією організацією.
- Проте генеральний директор Mastodon Ойген (Юджин) Рочко каже, що ця зміна потрібна, щоб допомогти «новим користувачам пройти процес реєстрації та швидше взаємодіяти з іншими».
- «Ми вважаємо, що для Mastodon важливо бути хорошим продуктом самим по собі, а не тільки через його ідеологію», – повідомив Рочко. – Якщо ми залучатимемо лише людей, які вже дбають про децентралізацію, наша здатність зробити децентралізацію мейнстримом стане набагато складнішою».
- На додачу до нового досвіду онбордингу Mastodon також ввів функцію цитування повідомлень, покращив пошук за контентом і профілем, а також створює групи. Рочко додав, що платформа працює над покращенням своїх інструментів модерації, а також над усуненням розбіжностей із децентралізованими функціями.
Контекст
Mastodon – це федеративна платформа, тобто колекція соцмереж або серверів, які обʼєднані, але належать різним людям чи групам. На відміну від Twitter, Mastodon відображає пости в хронологічному порядку, а не на основі алгоритму. На платформі немає реклами, і вона існує переважно завдяки краудфандингу.
У період з жовтня по листопад кількість активних користувачів Mastodon на місяць збільшилася з 300 000 до 2,5 млн. Щоденні завантаження Mastodon зросли з 6000 27 жовтня, в день, коли Маск придбав Twitter, до піку в 243 000 18 листопада, згідно з даними Sensor Tower. Використання інших невеликих конкуруючих сайтів, таких як Tumblr, також різко зросло.
За даними Sensor Tower, початкова хвиля нових користувачів знизилася до 6000 нових щоденних завантажень 9 грудня, але відновилася до 64 000 18 грудня, коли Маск обмежив посилання на інші сайти соціальних мереж у Twitter.
Рочко сказав, що довгострокова мета Mastodon – замінити Twitter та інші комерційні соціальні мережі.
Конкурент Twitter, швидко зростаючий сайт мікроблогів Mastodon вже відхилив понад пʼять інвестиційних пропозицій від венчурних компаній, оскільки його засновник пообіцяв захистити некомерційний статус платформи.
У січні стало відомо, що все більше людей із Twitter повільно перейшли до Mastodon, конкуруючої соціальної мережі, пише Bloomberg. Mastodon привабив навіть насправді несподіваних відвідувачів: співзасновників Twitter Ева Вільямса та Біза Стоуна.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.