Співзасновник Netflix Рід Гастінгс залишає посаду головного виконавчого директора компанії (CEO), яку обіймав упродовж 25 років, пише Bloomberg. Новими співCEO компанії стануть партнери Гастінгса Тед Сарандос і Грег Пітерс.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Сарандос, який уже був співCEO, є представником компанії в Голлівуді. Пітерс раніше був головним операційним директором і відповідав за розробку продуктів і рекламу. 62-річний Гастінгс обійме посаду виконавчого голови ради директорів компанії.
- «Наша рада директорів уже багато років обговорює планування наступництва (навіть засновники повинні розвиватися!)», – написав 62-річний Гастінгс. «Я пишаюся нашими першими 25 роками й з нетерпінням чекаю наступної чверті століття».
- Гастінгс залишиться у раді директорів, наслідуючи попередні приклади Джеффа Безоса з Amazon і засновника Microsoft Білла Гейтса, зазначає Financial Times. Гастінгс заявив, що планує «витрачати більше часу на благодійність», але «залишатиметься зосередженим на тому, щоб акції Netflix були в хорошому стані».
- За підсумками четвертого кварталу 2022 року число передплатників Netflix зросло на 7,7 млн, свідчать дані звіту, який компанія опублікувала напередодні. Аналітики, опитані FactSet, очікували збільшення всього на 4,58 млн.
- Чистий прибуток Netflix у жовтні-грудні склав $55,28 млн, або $0,12 у розрахунку на акцію, порівняно з $607 млн, або $1,33 на акцію, за аналогічний період попереднього року. Зниження показника повʼязане зі списаннями в розмірі $463 млн щодо заборгованості в Європі.
- Дохід компанії зріс на 1,8% і досяг $7,85 млрд порівняно з $7,71 млрд за аналогічний період роком раніше.
- Після виходу фінансового звіту акції стрімінгового сервісу злетіли на постмаркеті на 7,12% – до $338,27. За останній рік капіталізація Netflix впала на 20,6% – до $145,2 млрд.
Контекст
У вересні 2020 року засновник і глава Netflix Рід Гастінгс випустив книгу «No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention». Вона присвячена корпоративній культурі стрімінгового гіганта. Саме її Гастінгс вважає найважливішою складовою успіху свого бізнесу.
Коли Гастінгс почав роботу над книгою в 2017 році, він поставив перед собою завдання – не створювати чергові мемуари корпоративного боса. Антиприкладом виступила серед іншого й біографія глави Disney Боба Айгера «Подорож усього життя». «Він розповів про всі поглинання, які пішли за планом, і ні про жодне катастрофічне», – розповів Гастінгс у розмові з Bloomberg.
Замість цього глава Netflix сфокусувався на корпоративній культурі своєї компанії.
Ще в 2009 році Гастінгс опублікував 127-сторінкову презентацію, присвячену основним принципам менеджменту в Netflix. На її титульному слайді розміщені два найважливіших для компанії терміни: «свобода» та «відповідальність». Сьогодні у документа понад 20 млн переглядів. Forbes публікує короткий огляд основних ідей і цитати з книги.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.