Український спортивний клуб Smartass, співзасновником якого є бізнесмен Дмитро Дубілет, 20 березня відкриється у Софії (Болгарія). Це перша франшиза проєкту за кордоном, йдеться у пресрелізі компанії. В Україні власники Smartass планують розширювати бізнес.
Ключові факти
- Крім спортивного простору для тренувань в атмосфері нічного клубу, у Софії Smartass відкриє і ресторан здорового харчування.
- Спортивний клуб у Болгарії – перша франшиза Smartass за кордоном, яка була підписана за непростих умов 2022 року, зазначили в компанії. Франшиза передбачає, що локальні партнери самостійно керуватимуть спортзалом, а українська команда буде активно залучена в проєкт у моменті запуску, а також підтримуватиме його надалі на відстані.
- У Софії Smartass відкривається в новому бізнес-центрі Vertigo. На початку в програмі клубу передбачено дев’ять видів групових тренувань: Games, Barre та Barre TRX, Power, Stretching, Recovery, Yoga, Boxing, Cycle, TRX. До спортивної команди Smartass у Софії вже приєдналося 14 тренерів, які наразі проходять навчання.
- Водночас в Україні власники Smartass у 2023 році планують розширювати бізнес і присутність у містах. Співзасновниця клубу Катерина Кузьменко зазначила, що Smartass вийде у новий формат і ціновий сегмент, але при цьому збереже спортивні стандарти та базовий сервіс для клієнтів, зокрема мобільний застосунок.
- «Новий проєкт отримав назву Smartass Lite. З ним ми допоможемо перезапустити невеликі спортивні зали на території ЖК і спальних районах міста, зробимо їх більш привабливими для клієнтів, а для власників – ефективним бізнесом», – розповіла Кузьменко.
- До нового формату партнерства розглядаються всі спортивні клуби зі зручною локацією, охайним приміщенням і наявним договором оренди. Наразі команда вже підписала договір з одним із спортивних клубів в мікрорайоні Жуляни, а також веде перемовини з іншими охочими.
Контекст
Smartass – це спортивний клуб бутикового типу. Його особливість – поєднання концепції спортзалу з атмосферою нічного клубу, використання світлових сценаріїв і ретельно підібраних плейлистів. Проєкт створили співзасновники monobank Дмитро Дубілет, Михайло Рогальський та колишня дружина Дубілета Катерина Кузьменко.
Інвестиції в клуб оцінювалися в близько $1 млн.
Клуб має окремий додаток, через який клієнти можуть купити тренування та записатися на нього, подивитися учасників і замовити коктейль або перекус, який подадуть у барі після заняття.
Щодня до київського клубу приходять до 400 осіб. Свою аудиторію творці клубу раніше описували як «активних молодих людей з прибутком від $1500 на місяць».
Дубілет оголосив про старт продажів франшизи у липні 2020 року. За його словами, паушальний внесок становить $40 000. При цьому на запуск обʼєкта потрібно від $200 000. Термін окупності проєкту – 1,5-2,5 роки.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.