CEO паливної компанії WOG і колишній міністр інфраструктури Андрій Пивоварський отримав клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді застави у 20 млн грн. Про це він написав у соцмережах. Напередодні детективи НАБУ оголосили йому про підозру у зловживанні владою та службовим становищем, яке, за розрахунками правоохоронців, завдало державі понад $30 млн збитків.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- «НАБУ просить суд застосувати до мене запобіжний захід у вигляді застави у сумі 20 млн грн», – написав ексміністр.
- За словами Пивоварського, НАБУ закидає йому лобіювання інтересів одного із власників приватних причалів. «Моя складова у скоєнні злочину полягає у виступі на засіданні Кабміну та фактично підписанні документа, який попередньо пройшов погодження в зацікавлених (профільних) міністерствах, проголосований членами уряду на його засіданні та в подальшому заюстований Мінʼюстом», – зауважив він.
- Пивоварський заявив, що категорично не погоджується з тим, що викладено в повідомленні про підозру, а також у клопотанні про обрання запобіжного заходу.
- «Переконаний, що Вищий антикорупційний суд надасть об’єктивну та неупереджену оцінку всім обставинам справи… Тож до зустрічі в суді!» – додав він.
Контекст
НАБУ і САП повідомили ексміністру інфраструктури Андрію Пивоварському і його колишньому першому заступнику Володимиру Шульмейстеру про підозру у зловживаннях, через які держава нібито зазнала збитків на більш як $30 млн, повідомила пресслужба бюро.
За даними слідства, у липні 2015 року тогочасний міністр спільно зі своїм заступником (на той час також головою тарифної ради Мінінфраструктури) ухвалили наказ, за яким корабельний збір із суден у морському порту Південний разом із ДП «АМПУ» почали стягувати й приватні компанії (у пропорції 50:50). Тоді як за законом стягнення такого збору є виключною прерогативою ДП як користувача акваторії порту, що належить державі, йдеться у повідомленні.
Напряму у своєму релізі НАБУ не називає компанії – вигодонабувачів цього наказу, але натякає на компанію ТІС, яка володіє причалами в порту Південний. «Одним із бенефіціарних власників згаданих приватних компаній виявилася особа, яку НАБУ і САП підозрюють у корупції в ПАТ «ДПЗКУ» і яка перебуває в розшуку та під санкціями РНБО», – повідомляється у релізі НАБУ. Ймовірно, йдеться про бізнесмена російського походження Олексія Федоричева, який є співвласником порту ТІС.
Пивоварський стверджує, що діяв у рамках закону. «Законом про порти чітко передбачено, що корабельний збір розподіляється між користувачем портової акваторії (у наведеному випадку це АМПУ) та власником операційної акваторії причалу (у цьому випадку це ТІС)», – написав увечері 22 лютого у Facebook Пивоварський, який уже понад три роки не оновлював свою сторінку в соцмережі. Він зазначив, що справу розслідують майже сім років.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.