Група Starlight Media презентувала оновлений майданчик проєкту «МастерШеф» – найпопулярнішого проєкту на телеканалах групи – у трейлері нового сезону. Про це повідомила пресслужба компанії. Попередній павільйон був зруйновний внаслідок російського обстрілу 13 листопада.
Деталі
- Павільйон, де створювали попередні 14 сезонів популярного шоу, у листопаді було сильно пошкоджено внаслідок російського обстрілу.
- Команда Starlight Production за пару тижнів відтворила павільйон на новій локації та почала виробництво нового сезону.
- «МастерШеф» – найпопулярніший проєкт 2023 року на телеканалах групи Starlight Media. Зокрема, «МастерШеф-12» – найрейтинговіша програма року, яку переглянуло більш ніж 8 млн телеглядачів. Проєкт мав найвищу сукупну частку (15,03%) та найвищий рейтинг (3,72%) серед усіх премʼєрних проєктів минулого року, за даними Starlight Media.
Контекст
13 листопада РФ здійснила комбінований ракетно-дроновий удар по Києву, перший за останні 73 дні. Радіотехнічні війська Повітряних Сил зафіксували 96 засобів повітряного нападу.
Внаслідок обстрілу постраждав павільйон реаліті-шоу «МастерШеф», одного з найпопулярніших проєктів на телеканалах групи Starlight Media. Шоу зазнало значних пошкоджень після російської атаки, проте людських жертв вдалося уникнути.
«МастерШеф» – українська адаптація британського реаліті-шоу MasterChef, що дебютувала на телеканалі СТБ в серпні 2011 року. У проєкті 20 учасників змагаються у кулінарних здібностях. Переможець отримує грошовий приз і можливість навчатися в престижній французькій кулінарній школі Le Cordon Bleu.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.