Категорія
Новини
Дата

TikTok платитиме за рекламу найпопулярнішим авторам контенту

1 хв читання

TikTok ділитиметься частиною рекламних доходів з популярними блогерами. Платформа запускає нову програму підтримки авторів контенту – TikTok Pulse, пише Forbes USA. За даними The Verge, програму запустять для американських рекламодавців у червні.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти 

  • За допомогою TikTok Pulse бренди зможуть розміщувати рекламу серед 4% найкращих відео на TikTok. Компанія, своєю чергою, поділиться з автором, який потрапив до програми, половиною доходів. 
  • Рекламодавцям запропонують розміщення в одній із 12 тематичних категорій. Реклама відображатиметься поруч із перевіреним контентом з найвищим рівнем відповідності бренду. 
  • TikTok Pulse стане доступною для американських рекламодавців у червні цього року, а восени пошириться на інші ринки, повідомило видання The Verge. 

Контекст

TikTok Pulse схожа на програму монетизації відео на YouTube, за допомогою якої автори можуть заробляти, дозволяючи платформі показувати рекламу до, під час або після своїх відео, зазначає Forbes USA.

З 2020-го TikTok також підтримує блогерів у межах проєкту Creator Fund, учасники якого можуть подати заявку на отримання певної суми грошей.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд