Категорія
Новини
Дата

Творці NFT диверсифікуються у реальні активи для отримання нових доходів – FT

Творці предметів колекціонування, що найбільш продаються в інтернеті, відреагували на падіння вартості криптографічних і цифрових активів пошуком нових доходів, таких як використання мультфільмів для продажу реальних продуктів і створення розважальних франшиз, пише Financial Times.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Цифрові предмети, відомі як незамінні токени, увірвалися в масову культуру минулого року, коли люди розкупили колекції тварин, включаючи Bored Ape, Cool Cats та Pudgy Penguins.
  • Підтримка знаменитостей та галас у соціальних мережах спонукали людей витрачати мільярди доларів на придбання NFT на таких ринках, як OpenSea. Але з квітня ринок різко впав після розпродажу на ширшому ринку криптовалют, який був вражений серією гучних скандалів, таких як крах криптовалютної біржі FTX та стейблкоїну TerraUSD у травні.
  • За даними Chainalysis, у період із січня по березень 2022 року на NFT було витрачено понад 19 млрд доларів, що становить більшу частину продажів цього року на суму 36 млрд доларів. З того часу щомісячні витрати впали більш ніж на 87% до трохи більше 442 млн. доларів у листопаді. Кількість активних покупців і продавців NFT в даний час скоротилася трохи більше третини від свого піку в січні 2022 року.
  • Це змусило творців популярних колекцій NFT шукати способи розширити свої бренди до реальних інвестицій, таких як продаж продуктів, не повʼязаних із так званою технологією блокчейн, де записи транзакцій зберігаються в цифровій децентралізованій книзі.
  • Doodles, провідний проект NFT, нещодавно найняв музиканта та продюсера Фаррелла Вільямса як директор з бренду, який використав свою музику для створення живих анімацій персонажів Doodles. Група працює над відеорядом та альбомом. Pudgy Penguins — ще один проект, який укладав угоди з виробництва мʼяких іграшок та дитячих книг на основі своїх NFT, повертаючи частину прибутку власникам токенів. Це одна з небагатьох колекцій, у якій середня ціна NFT зросла більш ніж утричі і становила близько 5700 доларів у грудні.
  • Knights of Degen використовує більш розрізнений підхід до своїх інвестицій, які включають команду нижчої ліги з американського футболу, зустрічі зі знаменитостями, пиво IPA і лінійку соусів, що готується, на основі горілки. Yuga Labs, материнська компанія деяких із найпопулярніших колекцій NFT, таких як Bored Ape Yacht Club, CryptoPunks та Meebits, запускає безліч продуктів із використанням контенту своїх брендів.
  • Деякі аналітики скептично ставляться до того, що виробники NFT створять успішний бізнес, окрім продажу цифрового мистецтва. 

Контекст

Криптокриза обвалила ринок NFT, однієї з найбільш проривних технологій минулого року. У серпні 2021 року тижнева сума угод з NFT сягнула рекордного значення, перевищивши $1 млрд. У середені червня 2022-го аналогічний показник, за даними The Block, складав вже $24,3 млн, понад 40 разів нижче максимуму, встановленого менше року тому.

У серпні американський виробник спортивного одягу Nike випередив Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci й Adidas у рейтингу компаній, що заробили найбільше на NFT-проєктах. Загалом NFT-проєкти принесли компанії Nike понад $185 млн. Nike отримала $93 млн від первинних продажів цифрових колекцій, а також $92 млн – у вигляді роялті. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні