Американський виробник спортивного одягу Nike випередив Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci й Adidas у рейтингу компаній, що заробили найбільше на NFT-проєктах, про це свідчать дані Dune Analytics.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Загалом NFT-проєкти принесли компанії Nike понад $185 млн.
- Nike отримала $93 млн від первинних продажів цифрових колекцій, а також $92 млн – у вигляді роялті.
- Найбільші роялті Nike принесли колекції CloneX ($38,9 млн), MNLTH ($24,2 млн), а також Mint Vial ($15 млн).
- Обсяг транзакцій від вторинної торгівлі склав $1,29 млрд.
- Загалом на NFT Nike припало 67 250 транзакцій, більшість із яких пройшли через платформу OpenSea.
Контекст
Nike заявила 3 березня, що тимчасово зупинить роботу всіх своїх магазинів у відповідь на російське вторгнення.
Російські ЗМІ у травні писали, що Nike не продовжила угоди зі своїм найбільшим франчайзі в Росії, Inventive Retail Group (IRG), який управляє 37 магазинами Nike в Росії через свою дочірню компанію Up And Run.
У червні стало відомо, що американський виробник спортивного одягу Nike повністю залишає російський ринок через три місяці після зупинення своєї діяльності там.
Для Nike, яка отримує менш як 1% свого доходу від України та Росії разом, цей крок радше символічний, ніж суттєвий для її результатів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.