Категорія
Новини
Дата

Nike став найуспішнішим NFT-брендом, випередивши Dolce & Gabbana й Tiffany

Американський виробник спортивного одягу Nike випередив Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci й Adidas у рейтингу компаній, що заробили найбільше на NFT-проєктах, про це свідчать дані Dune Analytics.

Інвестувати? Почекати? Продавати? Війна змінює все, крім обов’язку лідера приймати виважені рішення. Вже 30 травня 40+ спікерів поділяться досвідом на Першій щорічній конференції про фінанси, інвестиції та економічне зростання. Купуйте квиток за посиланням.

Ключові факти

  • Загалом NFT-проєкти принесли компанії Nike понад $185 млн.
  • Nike отримала $93 млн від первинних продажів цифрових колекцій, а також $92 млн – у вигляді роялті. 
  • Найбільші роялті Nike принесли колекції CloneX ($38,9 млн), MNLTH ($24,2 млн), а також Mint Vial ($15 млн).
  • Обсяг транзакцій від вторинної торгівлі склав $1,29 млрд.
  • Загалом на NFT Nike припало 67 250 транзакцій, більшість із яких пройшли через платформу OpenSea. 

Контекст

Nike заявила 3 ​​березня, що тимчасово зупинить роботу всіх своїх магазинів у відповідь на російське вторгнення. 

Російські ЗМІ у травні писали, що Nike не продовжила угоди зі своїм найбільшим франчайзі в Росії, Inventive Retail Group (IRG), який управляє 37 магазинами Nike в Росії через свою дочірню компанію Up And Run.

У червні стало відомо, що американський виробник спортивного одягу Nike повністю залишає російський ринок через три місяці після зупинення своєї діяльності там.

Для Nike, яка отримує менш як 1% свого доходу від України та Росії разом, цей крок радше символічний, ніж суттєвий для її результатів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні