Швидкість російського мобільного інтернету в лютому знизилася в регіонах за межами Москви, пише Reuters із посиланням на дослідження інформаційно-аналітичної компанії Telecom Daily. Найбільші оператори звʼязку РФ оскаржують результати дослідження, заявляючи, що у лютому вони відзначили «зростання швидкості як у Москві, так і за її межами».
Ключові факти
- Провідне галузеве видання Telecom Daily з посиланням на дані, що ґрунтуються на «результатах десятків тисяч вимірювань», проведених користувачами інструменту відстеження швидкості інтернету «Мегабітус», повідомило, що в Москві середній показник швидкості мобільного інтернету зріс на 32% у річному обчисленні, тоді як у інших регіонах спостерігалося зниження на 7%.
- Telecom Daily пояснює спад браком обладнання та тенденцією операторів мобільного звʼязку встановлювати нові базові станції у великих містах, де попит на їхні послуги є найвищим. У ньому також йдеться, що падіння мобільного інтернет-трафіку в Москві сприяло зростанню швидкості там.
- «Будь-які проблеми зі звʼязком у Москві або Санкт-Петербурзі можуть стати джерелом серйозних іміджевих проблем для оператора, – заявив генеральний директор Telecom Daily Денис Кусков. – І, навпаки, ніхто не помітить, якщо швидкість впаде на 20–30% у далекому районі».
- У МТС заявили, що відзначають зростання трафіку та швидкості мобільного інтернету в регіонах, але не фіксують зниження.
- «Мегафон» заявив, що середня швидкість мобільного інтернету в його мережі в регіонах, за винятком Москви, була на 14% вищою в лютому порівняно з аналогічним періодом минулого року, а в столиці — на 18,5%.
Контекст
Вихід з ринку РФ виробників телекомунікаційного обладнання Nokia та Ericsson може завдавати шкоди мобільним мережам країни у довгостроковій перспективі, викликаючи погіршення звʼязку у звичайних росіян, писав Reuters наприкінці минулого року.
Пʼять високопоставлених керівників телекомунікаційних компаній та інші джерела в галузі заявили, що російські користувачі мобільних телефонів, найімовірніше, зіткнуться з більш повільним завантаженням, великою кількістю скинутих викликів, викликів, які не будуть зʼєднані, і тривалішими відключеннями, оскільки оператори втрачають можливість оновлювати програмне забезпечення, а також доступ до запасних частин.
![Сліпота, проблеми з сердцем та сепсис. Як штучний інтелект вже зараз допомагає лікарям ставити діагнози. Розповідь WSJ /Фото Getty Images](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/5/e1/416de830-fcf287593d6f992829e0f690d4dbde15.jpg?v=8397_1)
![«Рік буде складний, його потрібно пережити». Інтерв'ю керівника найбільшої IT-компанії України Юрія Антонюка – про скорочення найму, зарплати розробників та ШІ /Фото прес-служба EPAM](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/5/72/c18e28e2-250a6057fb11a4de42256f0bbf254725.jpg?v=3923_2)
![$40–50 млн на мікронавчанні. Чому найскладніший рік в історії країни став найуспішнішим для українського стартапу Headway /Фото надано пресслужбою](https://forbes.ua/static/storage/thumbs/80x80/9/89/1c5d4e01-f6f04d176e56ad9db52f1ba25752e899.jpg?v=1870_3)
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.