Рекрутери як в Україні, так і за її межами шукають кандидатів у соцмережах. Зокрема, ІТ-компанії в Україні використовують LinkedIn для пошуку фахівців, свідчить аналіз GlobalLogic.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- На початку 2022 року кількість зареєстрованих українських користувачів LinkedIn – платформи для бізнес-комунікацій та пошуку роботи – становила 3,6 млн осіб. Саме цю соцмережу ІТ-компанії в Україні найчастіше використовують для пошуку спеціалістів.
- Зокрема, понад 26% консультантів GlobalLogic знайшли свою позицію в компанії через платформу LinkedIn.
- «Рекрутери як в Україні, так і за її межами шукають кандидатів у соцмережах. У 2022 році 39% кандидатів у світі знайшли роботу через соцмережі, зокрема за допомогою LinkedIn чи Facebook», – зазначила директорка з рекрутингу в GlobalLogic Юлія Шмуля.
Контекст
За 2021 рік кількість користувачів соціальних медіа збільшилася на 227 млн і станом на початок липня 2022 року досягла 4,7 млрд. За останні 12 місяців глобальна база користувачів соцмереж зросла більш ніж на 5% і становить 59% від загального населення планети.
За даними КМІС, на липень 2022 року соцмережами користується близько 76,6% українців. Серед 76,6% українців, які використовують соцмережі як джерело інформації, 66% обирають Telegram, 61% – YouTube, 58% – Facebook.
В YouTube зареєстровано понад 28 млн українських користувачів, в Instagram – понад 16,1 млн, у Facebook – 15,45 млн. TikTok має більш ніж 10,55 млн українських користувачів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.