Український маркетплейс Prom.ua – один із найбільших бізнесів групи EVO-Rozetka – планує виходити на ринок Румунії або Туреччини. Про це повідомив співзасновник і CEO групи компаній EVO Денис Горовий в інтервʼю Forbes.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Запустити маркетплейс у одній з країн у форматі маркетплейса-класифайда Горовий планує протягом кількох місяців. Він очолив EVO після розділу бізнесу із кофаундером Миколою Палієнком у травні 2023-го.
- На новому ринку Prom.ua буде присутнім лише онлайн. Офісів чи представництв компанія відкривати не збирається.
- Рішення української IT-компанії на користь Румунії чи Туреччини ухвалюється через кількість малих і середніх бізнесів у країні, адже саме з ними працює Prom.ua. «Я не дуже бачу, як запускати Prom.ua, наприклад, у Німеччині. А в країнах, де багато невеличких підприємств, це цілком реально», – додав Горовий.
- У січні 2023 року Микола Палієнко розповідав про плани з експансії EVO, але не розкривав деталей.
- Основним ринком для усіх бізнесів EVO залишається Україна.
Контекст
EVO – одна з найбільших українських продуктових IT-компаній, що спеціалізується на маркетплейсах. Її у 2008-му заснували Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко. У 2018-му EVO об’єдналася із Rozetka Владислава та Ірини Чечоткіних.
На початку великої війни EVO пережила турбулентні часи. Станом на січень 2023 року в EVO було близько 900 людей та 12 проєктів, казав Палієнко в інтерв’ю Forbes. Однак бізнес відновився швидше, ніж сподівався топменеджмент. За п’ять місяців 2023-го виторг EVO зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
У травні 2023 року від групи компаній EVO-Rozetka в окремий бренд Тabula Rasa виокремилися проєкти «Вчасно» та Zakupki.Prom. Нову компанію очолив Палієнко, його позицію в EVO обійняв Денис Горовий.
Запуск у Туреччині чи Румунії – це не перша спроба вивести Prom.ua на зарубіжні ринки. Маркетплейс також працює у Казахстані під брендом Satu. Бізнес у Білорусі компанія закрила через російсько-українську війну, експерименти із відкриттям у Латинській Америці виявилися невдалими.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.