Категорія
Новини
Дата

Український маркетплейс Prom.ua планує запуститися в Румунії або Туреччині протягом кількох місяців – CEO

Український маркетплейс Prom.ua – один із найбільших бізнесів групи EVO-Rozetka – планує виходити на ринок Румунії або Туреччини. Про це повідомив співзасновник і CEO групи компаній EVO Денис Горовий в інтервʼю Forbes.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Запустити маркетплейс у одній з країн у форматі маркетплейса-класифайда Горовий планує протягом кількох місяців. Він очолив EVO після розділу бізнесу із кофаундером Миколою Палієнком у травні 2023-го.
  • На новому ринку Prom.ua буде присутнім лише онлайн. Офісів чи представництв компанія відкривати не збирається. 
  • Рішення української IT-компанії на користь Румунії чи Туреччини ухвалюється через кількість малих і середніх бізнесів у країні, адже саме з ними працює Prom.ua. «Я не дуже бачу, як запускати Prom.ua, наприклад, у Німеччині. А в країнах, де багато невеличких підприємств, це цілком реально», – додав Горовий.
  • У січні 2023 року Микола Палієнко розповідав про плани з експансії EVO, але не розкривав деталей.
  • Основним ринком для усіх бізнесів EVO залишається Україна.

Контекст

EVO – одна з найбільших українських продуктових IT-компаній, що спеціалізується на маркетплейсах. Її у 2008-му заснували Микола Палієнко, Денис Горовий і Тарас Мурашко. У 2018-му EVO об’єдналася із Rozetka Владислава та Ірини Чечоткіних.

На початку великої війни EVO пережила турбулентні часи. Станом на січень 2023 року в EVO було близько 900 людей та 12 проєктів, казав Палієнко в інтерв’ю Forbes. Однак бізнес відновився швидше, ніж сподівався топменеджмент. За п’ять місяців 2023-го виторг EVO зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом попереднього року.

У травні 2023 року від групи компаній EVO-Rozetka в окремий бренд Тabula Rasa виокремилися проєкти «Вчасно» та Zakupki.Prom. Нову компанію очолив Палієнко, його позицію в EVO обійняв Денис Горовий.

Запуск у Туреччині чи Румунії – це не перша спроба вивести Prom.ua на зарубіжні ринки. Маркетплейс також працює у Казахстані під брендом Satu. Бізнес у Білорусі компанія закрила через російсько-українську війну, експерименти із відкриттям у Латинській Америці виявилися невдалими.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні