Абоненти мобільного оператора «Київстар» зранку, 12 грудня, не можуть скористатися послугами мобільного звʼязку та доступом в інтернет через масштабний збій. Про це повідомляють користувачі з усієї України. У компанії заявили про технічні проблеми. Через збій також не працює Нацроумінг.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Користувачі у соцмережах розповідають про проблеми зі звʼязком у різних регіонах, зокрема у Києві. Крім того, є повідомлення про те, що не працює й домашній інтернет від «Київстару». Також «лежить» офіційний сайт компанії.
- У мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступ в інтернет у частини абонентської бази, повідомила пресслужба «Київстару».
- В компанії наголосили, що спеціалісти працюють над усуненням проблеми.
- «Приносимо абонентам вибачення за тимчасові труднощі та дякуємо за розуміння», – йдеться у коментарі.
- Сервіс «Дія» радить відкрити застосунок, поки користувач під’єднаний до домашнього WiFі, щоб його документи були завантажені.
- Джерела dev.ua в компанії розповіли, що причиною масового технічного збою в роботі найбільшого мобільного оператора «Київстар» стала хакерська атака на ядро мережі. Також співрозмовники видання спростовують інформацію про нібито обшук правоохоронців у компанії, яку поширюють деякі Telegram-канали.
- Національний роумінг не працює через те, що мережа «Київстару» не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою, повідомила пресслужба Мінцифри в коментарі hromadske. У міністерстві зазначили, що це тимчасова проблема, над якою активно працюють спеціалісти «Київстар». Найближчим часом вони відновлять надання послуг.
Контекст
«Київстар» – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги звʼязку та передання даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій.
За підсумками першого півріччя 2023 року порівняно з 2022-м дохід компанії знизився на приблизно 10% – абонентська база впала з 26 млн до 24,1 млн, заявляв президент компанії Олександр Комаров.
Минулорічні блекаути примусили провайдерів вкладатися в енергоефективний інтернет. Ті, хто зміг забезпечити зв’язок під час відключень світла, отримали чимало нових абонентів. У 2023 році історія повторюється. Як компанії готувалися до зими, читайте в матеріалі Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.