Категорія
Новини
Дата

Велика аптечна мережа в минулу «чорну п’ятницю» заробила 4,6% місячних продажів. Очікування цього року – на 15% більше. Що користується попитом

Минула «чорна пятниця» вийшла менш дохідною для торговців ніж зазвичай, через обстріли енергетичної інфраструктури. Цього року бізнес сподівається на покращення ситуації. В «Аптеці Доброго Дня», одній з найбільших мереж країни, розкрили цифри продажів за останні три роки.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти

  • Протягом останніх трьох років продажі у «чорну п’ятницю» зменшувались, повідомили у пресслужбі мережі «Аптека Доброго Дня», відповідаючи на запит Forbes. Здебільшого, це було повʼязано з повномасштабною війною, повідомили в компанії.
  • Найнижчим став результат 2022 року: 4,4 млн грн або частка 9,4% від місячних продажів у 2020 році; 4,1 млн грн або частка 7,5% у 2021 році; 3,2 млн грн або частка 4,6% у 2022 році.
  • «У 2021 році українці вже жили у передчутті війни, і придбання косметики не було першочерговим, а 2022 року продажі впали через блекаути, викликані обстрілами рф енергетичної інфраструктури», – розповіли у пресслужбі з посиланням на СМО мережі Ігоря Алгініна. 
  • Головні драйвери продажів – косметичні засоби, уточнюють у мережі. Саме вони приймають участь у «чорній п’ятниці» аптечного ритейлера.
  • По групам косметичних засобів динаміка продажів розподілилась таким чином (процент вирахувано від загальної суми продажів у день «чорної» п’ятниці):
  • - 1 місце – догляд за обличчям та шиєю: 68,6% (2020); 59,7% (2021); 57% (2022).
  • - 2 місце – догляд за тілом: 15,6% (2020); 18,3% (2021); 21% (2022).
  • - 3 місце – догляд за волоссям: 9,2% (2020); 12,8% (2021); 15,2% (2022).
  • Цього року у компанії очікують на збільшення продажів на рівні 15%, повідомив Алгінін.

У рамках підготовки до «чорної» п’ятниці мережа працює над тематичним оформленням точок продажів та сайту, запуском онлайн-реклами, колабораціями з блогерами та вигадує креатив для зовнішньої реклами, говорить Алгінін.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні