Минула «чорна пятниця» вийшла менш дохідною для торговців ніж зазвичай, через обстріли енергетичної інфраструктури. Цього року бізнес сподівається на покращення ситуації. В «Аптеці Доброго Дня», одній з найбільших мереж країни, розкрили цифри продажів за останні три роки.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Протягом останніх трьох років продажі у «чорну п’ятницю» зменшувались, повідомили у пресслужбі мережі «Аптека Доброго Дня», відповідаючи на запит Forbes. Здебільшого, це було повʼязано з повномасштабною війною, повідомили в компанії.
- Найнижчим став результат 2022 року: 4,4 млн грн або частка 9,4% від місячних продажів у 2020 році; 4,1 млн грн або частка 7,5% у 2021 році; 3,2 млн грн або частка 4,6% у 2022 році.
- «У 2021 році українці вже жили у передчутті війни, і придбання косметики не було першочерговим, а 2022 року продажі впали через блекаути, викликані обстрілами рф енергетичної інфраструктури», – розповіли у пресслужбі з посиланням на СМО мережі Ігоря Алгініна.
- Головні драйвери продажів – косметичні засоби, уточнюють у мережі. Саме вони приймають участь у «чорній п’ятниці» аптечного ритейлера.
- По групам косметичних засобів динаміка продажів розподілилась таким чином (процент вирахувано від загальної суми продажів у день «чорної» п’ятниці):
- - 1 місце – догляд за обличчям та шиєю: 68,6% (2020); 59,7% (2021); 57% (2022).
- - 2 місце – догляд за тілом: 15,6% (2020); 18,3% (2021); 21% (2022).
- - 3 місце – догляд за волоссям: 9,2% (2020); 12,8% (2021); 15,2% (2022).
- Цього року у компанії очікують на збільшення продажів на рівні 15%, повідомив Алгінін.
У рамках підготовки до «чорної» п’ятниці мережа працює над тематичним оформленням точок продажів та сайту, запуском онлайн-реклами, колабораціями з блогерами та вигадує креатив для зовнішньої реклами, говорить Алгінін.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.