Категорія
Новини
Дата

Велика аптечна мережа в минулу «чорну п’ятницю» заробила 4,6% місячних продажів. Очікування цього року – на 15% більше. Що користується попитом

1 хв читання

Минула «чорна пятниця» вийшла менш дохідною для торговців ніж зазвичай, через обстріли енергетичної інфраструктури. Цього року бізнес сподівається на покращення ситуації. В «Аптеці Доброго Дня», одній з найбільших мереж країни, розкрили цифри продажів за останні три роки.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Протягом останніх трьох років продажі у «чорну п’ятницю» зменшувались, повідомили у пресслужбі мережі «Аптека Доброго Дня», відповідаючи на запит Forbes. Здебільшого, це було повʼязано з повномасштабною війною, повідомили в компанії.
  • Найнижчим став результат 2022 року: 4,4 млн грн або частка 9,4% від місячних продажів у 2020 році; 4,1 млн грн або частка 7,5% у 2021 році; 3,2 млн грн або частка 4,6% у 2022 році.
  • «У 2021 році українці вже жили у передчутті війни, і придбання косметики не було першочерговим, а 2022 року продажі впали через блекаути, викликані обстрілами рф енергетичної інфраструктури», – розповіли у пресслужбі з посиланням на СМО мережі Ігоря Алгініна. 
  • Головні драйвери продажів – косметичні засоби, уточнюють у мережі. Саме вони приймають участь у «чорній п’ятниці» аптечного ритейлера.
  • По групам косметичних засобів динаміка продажів розподілилась таким чином (процент вирахувано від загальної суми продажів у день «чорної» п’ятниці):
  • - 1 місце – догляд за обличчям та шиєю: 68,6% (2020); 59,7% (2021); 57% (2022).
  • - 2 місце – догляд за тілом: 15,6% (2020); 18,3% (2021); 21% (2022).
  • - 3 місце – догляд за волоссям: 9,2% (2020); 12,8% (2021); 15,2% (2022).
  • Цього року у компанії очікують на збільшення продажів на рівні 15%, повідомив Алгінін.

У рамках підготовки до «чорної» п’ятниці мережа працює над тематичним оформленням точок продажів та сайту, запуском онлайн-реклами, колабораціями з блогерами та вигадує креатив для зовнішньої реклами, говорить Алгінін.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд