Категорія
Головне
Дата

Велика Британія заборонить рекламу шкідливої їжі в інтернеті. Країна хоче приборкати ожиріння

Уряд Великої Британії опублікував законопроєкт, яким пропонується заборонити рекламу шкідливої їжі. Так хочуть боротися з поширенням ожиріння, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Рекламу нездорової їжі заборонять показувати на британському телебаченні до 21:00 і повністю заборонять в інтернеті.
  • Також планується змусити компанії з понад 250 співробітниками, включаючи мережі ресторанів і пабів, вказувати калорійність продуктів харчування.
  • Водночас уряд відмовився від планів вимагати від пабів і барів підраховувати калорійність алкогольних напоїв після негативної реакції галузі.
  • З квітня наступного року в супермаркетах планується заборонити такі акції, як «купи один – один безкоштовно» на продукти й напої з високим вмістом жиру, солі та цукру.
  • Уряд розробить програму винагород за здоровий спосіб життя «Fit Miles».

Важливі цифри

За даними ВООЗ, кількість людей з ожирінням у світі збільшилася втричі з 1975 року, зокрема і в країнах із низьким та середнім рівнем доходу в населення. А загалом же зайву вагу мають майже 40% дорослих, з яких 13% – ожиріння. За даними міністерства охорони здоровʼя Великої Британії, кількість чоловіків з ожирінням зросла з 6% в 1980 році до 27% у 2019 році, жінок – з 9% до 29%.

Контекст

Премʼєрміністр Великої Британії Борис Джонсон розпочав кампанію з боротьби з ожирінням після того, як перехворів COVID-19, він вважає, що через зайву вагу мав важкий перебіг хвороби. Ожиріння вважається основним фактором ризику не лише у разі захворювання коронавірусом, але й при серцево-судинних захворюваннях, діабеті 2 типу та різних видах раку. Дослідження, здійснене на замовлення Світового банку, показало, що ожиріння на 48% збільшує ризик смерті людини від коронавірусної хвороби і на 74% – виникнення ускладнень аж до необхідності реанімації.

Британія вперше запропонувала обмежити спецпропозиції в закладах харчування на нездорову їжу в липні 2020 року, а також оголосила про заборону телевізійної та онлайн-реклами такої їжі до 21:00.

У квітні цього року, Китай ухвалив закон про боротьбу з марнотратним ставленням до їжі. Заклади громадського харчування зобовязані інформувати відвідувачів про необхідність усвідомлено робити замовлення з огляду на власні потреби в їжі, а також розміщувати на видному місці відповідні агітаційні матеріали. Також передбачено штрафи для тих відвідувачів ресторанів, які замовили надмірну кількість страв і не доїли.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків