Категорія
Новини
Дата

Великий турецький інтернет-ритейлер готується вийти на ринок України

1 хв читання

Турецький гігант електронної комерції Hepsiburada.com планує розпочати діяльність в Україні попри війну, пише Bloomberg.

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

Ключові факти

  • Hepsiburada.com вийде на український ринок після тестового запуску, якщо він буде успішним. Це частина довгострокової стратегії онлайн-групи, яка бореться за відновлення після падіння цін на акції з моменту виходу на Nasdaq у 2021 році, зазначає видання.
  • «Україна – складний, але важливий ринок для Туреччини», – наголосила генеральна директорка компанії Нілхан Онал Гьокчетекін. 
  • Вона очолила компанію рік тому та пообіцяла повернути її до прибутковості. «Це стратегічна інвестиція для нас. У майбутньому Україна нормалізується, і ми хочемо бути готовими», – зазначила гендиректорка.
  • За її словами, в довгостроковій перспективі компанія розраховує на співпрацю з місцевими партнерами.

Контекст

Hepsiburada заснована в 1998 році і відома як D-MARKET Electronic Services & Trading. Компанія стала публічною в США в середині 2021 року. Це перше IPO турецьких акцій на Nasdaq.

З того часу акції компанії впали з піку в $15,23 до 59 центів і зараз торгуються близько $1,70. Падіння спровокувало судовий процес проти керівництва компанії, акціонера TurkCommerce, але справа закінчилася мировою угодою.

Акції компанії зросли після того, як Нілхан Онал Гьокчетекін прийшла на посаду, і минулого року збільшилися на 173%, перевищивши зростання Nasdaq Composite на 43% за той самий період. Поточна вартість Hepsiburada становить $548 млн в порівнянні з майже $4 млрд на момент IPO.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд