Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Фармація має бути зарегульована». Як будувати найбільшу аптечну мережу країни і не боятись агрегаторів, сірого ринку та ролі держави. Інтерв’ю із CEO «Подорожник» Тарасом Колядою

6 хв читання

CEO аптек «Подорожник» Тарас Коляда /пресслужба «Подорожника»

CEO аптечної мережі «Подорожник» Тарас Коляда Фото пресслужба «Подорожника»

Мережа «Подорожник» за п’ять років зросла на понад 1000 аптек і напередодні 2024 року нараховує близько 1800 точок. Це абсолютний рекорд не лише для фармаринку, але й для всього ритейлу. Для порівняння, у АТБ станом на грудень – 1200 магазинів, у EVA – 1051. За рахунок чого компанія конкурує з іншими топгравцями фармацевтичного ритейлу – АНЦ та «Аптекою 9-1-1», як ставиться до прайс-агрегаторів та за якою формулою будує розвиток

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Аптечну мережу «Подорожник» заснував 1999 року у Львові бізнесмен Олександр Федечко. У перші роки працювала під вивісками «Добра аптека», потім стала «Дешевою», аж поки 2009-го їй не придумали радикально іншу назву «Подорожник».

З нею 2013 року вона вийшла за межі Львівської області і в наступне десятиліття стала найбільшою мережею аптек в Україні. Зараз компанія відкриває дві-три аптеки на день і до літа 2024 року планує збільшитись до 2000 точок. За даними Proxima Research, «Подорожник» – найбільша мережа за кількістю магазинів, але в сумі виторгу переважає АНЦ. У вересні 2023 року виторг «Подорожника» досяг 2,3 млрд грн за місяць проти 2,4 млрд грн у АНЦ. Для порівняння, у вересні 2022-го виторг був на рівні 1,7 млрд грн і 1,8 млрд грн відповідно, а в такий самий період 2021-го — 1,3 млрд грн проти 2,1 млрд грн відповідно, йдеться в дослідженні Proxima.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд