Мережа «Подорожник» за п’ять років зросла на понад 1000 аптек і напередодні 2024 року нараховує близько 1800 точок. Це абсолютний рекорд не лише для фармаринку, але й для всього ритейлу. Для порівняння, у АТБ станом на грудень – 1200 магазинів, у EVA – 1051. За рахунок чого компанія конкурує з іншими топгравцями фармацевтичного ритейлу – АНЦ та «Аптекою 9-1-1», як ставиться до прайс-агрегаторів та за якою формулою будує розвиток
Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня
Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням.
Аптечну мережу «Подорожник» заснував 1999 року у Львові бізнесмен Олександр Федечко. У перші роки працювала під вивісками «Добра аптека», потім стала «Дешевою», аж поки 2009-го їй не придумали радикально іншу назву «Подорожник».
З нею 2013 року вона вийшла за межі Львівської області і в наступне десятиліття стала найбільшою мережею аптек в Україні. Зараз компанія відкриває дві-три аптеки на день і до літа 2024 року планує збільшитись до 2000 точок. За даними Proxima Research, «Подорожник» – найбільша мережа за кількістю магазинів, але в сумі виторгу переважає АНЦ. У вересні 2023 року виторг «Подорожника» досяг 2,3 млрд грн за місяць проти 2,4 млрд грн у АНЦ. Для порівняння, у вересні 2022-го виторг був на рівні 1,7 млрд грн і 1,8 млрд грн відповідно, а в такий самий період 2021-го — 1,3 млрд грн проти 2,1 млрд грн відповідно, йдеться в дослідженні Proxima.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.