Категорія
Новини
Дата

Відновлення телевізійного рекламного ринку досягнуло 55% від обʼємів 2021 року – дослідження

2 хв читання

Відновлення телевізійного рекламного ринку у 2023 році становить 55% від обʼємів 2021 року у національній валюті. За 10 місяців поточного року в ефір національних телеканалів повернулись вже близько 450 брендів рекламодавців, свідчить дослідження компанії Ocean Media Plus, яка є партнером медіагрупи Starlightmedia.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • За оцінками Ocean Media Plus, з січня по жовтень поточного року приблизно 450 брендів рекламодавців повернулись в ефір національних каналів, зазначають у Ocean Media Plus. Відновили показ реклами такі компанії як Nestle, LʼOréal, Coca-Cola, PepsiСo, Henkel, Unilever, Danone, Beiersdorf, Reckitt Benckiser.
  • За жовтень 2023 року частка реклами фармацевтичних брендів в ефірі українських телеканалів сягнула 45%, а частка FMCG брендів – близько 30%. Активними також є категорії «звʼязок», «торгівля», «фінанси» та «беттинг».
  • Ocean Media Plus прогнозує, що у 2024 році телерекламний ринок виросте на 50% у гривні у порівнянні з 2023 роком за рахунок збільшення інвестицій поточних рекламодавців і повернення тих, хто зараз не в ефірі, але має такі плани. 

Контекст

У лютому 2022 році місячний обсяг телевізійного рекламного ринку України склав 888,6 млн грн, а у червні того ж року — 106,5 млн грн. Восени ситуація трохи покращилася: за результатами листопада, рекламний дохід українського телебачення склав 230–250 млн грн, за підрахунками комунікаційної групи Razom Group. За даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2021 році ринок ТБ-реклами становив 13,6 млрд грн. 

«У 2023-му буде, умовно кажучи, 50–60% від довоєнного. Скоріш за все, до бюджетів 2021 року ми повернемося лише у 2024-му», – прогнозував директор з ТБ-інвестицій та баїнга Razom Group Ігор Полосьмак. Найкраща ситуація у групи 1+1 – канал має не тільки бізнес з продажу реклами на телебаченні, а ще й Viasat та «Київстар ТБ», додає він.

З 25 лютого 2022 року «1+1», ICTV, «Рада» та «Україна 24» запустили телемарафон «Єдині новини». Телеканал «Інтер» приєднався до марафону 26 лютого. Тоді у власника «1+1 media» Ігоря Коломойського виникли проблеми і з бізнесом, і з владою: у листопаді «Укрнафту» та «Укртатнафту» відчужено на користь держави. У власника Starlightmedia Віктора Пінчука від війни потерпає металургійний бізнес. 

Пізніше медіагрупа Коломойського запустила телеканал «1+1 Україна». Така ж історія й у групи StarlightMedia Віктора Пінчука – компанія запустила клона свого телеканалу ICTV – ICTV2. 

«1+1 Україна» та ICTV2 швидко стали популярними, менше ніж за місяць набрали високі частки теледивлення – 3,06% та 2,88%, відповідно. «Їх канали вже можна називати середніми», – казав директор по ТБ -інвестиціям Razom Group Ігор Полосьмак. Відповідно, чим більше телеглядачів, тим більша вартість реклами.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд