Категорія
Новини
Дата

Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster

1 хв читання

Виторг українських закладів громадського харчування за січень–червень 2025 року збільшився на 5% порівняно з 2024-м, при цьому лідером зростання став Львів із показником +7%. Про це йдеться у дослідженні Poster від 25 серпня.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Деталі 

  • Попри зростання виторгу, відвідуваність ресторанів знизилася на 9%. Винятком стали суші-заклади, які зберегли рівень відвідуваності 2024 року. В інших сегментах спад трафіку становить від 7% до 16%. 
  • Середній чек зріс на 17% і становить 171 грн. Найбільше зросли ціни в барах (+19%, до 476 грн) і кав’ярнях (+18%, до 108 грн). У кафе середній чек досяг 307 грн (+17%), у ресторанах – 675 грн (+17%), у піцеріях – 324 грн (+16%), у пекарнях – 82 грн (+14%), у суші-закладах – 670 грн (+12%).
  • «Зростання виторгу пояснюється не більшим попитом, а підвищенням цін: українці платять більше за ті самі страви», – зазначає СEO компанії Poster Родіон Єрошек.
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 1
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 2
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 3
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 4
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 5
Відвідуваність у закладах громадського харчування у першому півріччі впала на 9%, виторг зріс на 5% – дослідження Poster /Фото 6
Попередній слайд
Наступний слайд

Про дослідження 

Дослідження базується на агрегованій статистиці Poster POS, отриманій від 8800 закладів усіх типів по всій Україні.

Контекст 

Poster – українська компанія, що розробляє програмне забезпечення для автоматизації закладів HoReCa. У портфелі продуктів – POS-системи, фінансова аналітика, CRM, QR-оплата і програмне РРО.

Заснована у 2013 році в Дніпрі Родіоном Єрошеком та Олександром Рижковим, компанія співпрацює з понад 25 000 закладів у світі, з яких 18 000 розташовані в Україні.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні