Спрощувати й заробляти
Для заснованого 2013 року сервісу автоматизації кафе і ресторанів Poster карантин став першою серйозною кризою. «До цього ми перебували в своєму рожевому світі, коли щороку безперервно зростаємо місяць за місяцем і все круто», – каже співзасновник і CEO компанії Родіон Єрошек.
У квітні 2020‑го оборот впав на дві третини, як порівняти з лютим. Скорочуючи штат, витрати і зарплати, Єрошек готувався до найгіршого і планував створити фінансову подушку на 18–20 місяців роботи в мінус. А насправді протриматися довелося лише два, потім бізнес почав налагоджуватися.
1 березня 2022 компанія заблокувала 10 000 клієнтів в росії та білорусі: замість своїх акаунтів в Poster вони побачили інформацію про війну, заклики виходити на вулиці та протестувати. Вже наприкінці 2022 року Poster зміг відновити свої довоєнні показники, а у 2023 році компанія приросла на 51% по виручці.
Нині Poster спрощує життя 23 000 кафе та ресторанів у 110 країнах, має офіси в Україні та Мексиці. Основні регіони зростання — Україна, Латинська Америка, Центральна Азія.