Голландська компанія JDE Peetʼs (бренди кави Jacobs, LʼOr, Tassimo та Douwe Egberts) припинить продаж іноземних брендів кави та чаю на російському ринку до кінця року, пише «Коммерсантъ». У Росії будуть представлені лише місцеві бренди.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У фінансовому звіті за перше півріччя компанія знизила цільовий показник прибутку за підсумками року через невизначеність на тлі переходу до місцевих брендів на російському ринку.
- Через ребрендінг бренду кави Jacobs в Росії за підсумками першого півріччя компанія зазнала збитків у €185 млн.
- «У першій половині 2023 року ми ініціювали перехід від багатоканальної організації в Європі до локального портфоліо у Росії», – повідомив генеральний директор JDE Фабʼєн Саймон і додав, що компанія не збирається повністю йти з Росії. У російському підрозділі компанії працює понад 900 осіб.
- За його словами, робота компанії у РФ не суперечить санкціям Заходу.
- У березні видання писало, що JDE може відмовитися від бренду Jacobs у Росії. У компанії планували продовжувати забезпечувати клієнтів і споживачів у Росії через локальне представництво.
Контекст
Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ, але лише щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років. Про це у квітні йдеться у моніторингу KSE Institute у межах проєкту «Самосанкції» про вплив виходу іноземного бізнесу на економіку РФ.
За даними KSE, лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і покинули ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% компаній продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.
Загалом 213 (6,7% від загальної кількості) міжнародних компаній повністю припинили діяльність у РФ.
- Категорія
- Життя
- Дата
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.