Компанія Visa запустила Subscription Manager – послугу для фінансових установ, яка дає можливість держателям карток Visa відстежувати підписки з мобільного пристрою. Про це йдеться в пресрелізі компанії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Деталі
- Споживачі все більше користуються підписними сервісами в таких секторах, як роздрібна торгівля, продовольчі товари тощо. Управляти численними платежами стає складніше, що потенційно може призвести до непомічених стягнень коштів навіть після скасування підписки, зазначають у Visa.
- Visa Subscription Manager допомагає зібрати ключову інформацію щодо регулярних платежів в одному місці. Це дасть змогу тримачам карток бачити, де зберігаються дані їхніх карток, переглядати, які регулярні платежі списують з карток, та припиняти ці платежі.
- «Наша мета – зробити цей процес простішим і переконатися, що тримачі карток точно знають, кому й коли надходять їхні кошти», – заявила старша віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в 17 країнах Крістіна Дорош.
- Subscription Manager уже доступний в Україні.
Контекст
Глобальний ринок підписних сервісів зростає. Очікується, що до 2025 року його вартість досягне $406 млрд.
Subscription Manager – це доповнення до пакету Visa Digital Enablement, набору інструментів та рішень, що допомагають емітентам запропонувати кращий сервіс тримачам карток. Visa прагне підвищити прозорість та контроль в економіці підписок. Серед ініціатив – мандат компанії 2020 року, який вимагає від продавців отримати згоду тримача картки після безкоштовного пробного періоду або вітальної спецпропозиції, перш ніж почати стягувати кошти.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.