Власник брендів Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta та Alexander McQueen – французька корпорація Kering – придбає 30% акцій італійського модного бренда Valentino у катарського інвестфонду Mayhoola за €1,7 млрд. Про це йдеться у пресрелізі Kering.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Угода передбачає, що Kering отримає представництво у раді директорів, а Mayhoola продовжить реалізовувати стратегію розвитку бренда.
- Kering також зможе викупити решту акцій італійського модного дому до 2028 року.
- Підписана угода – це частина стратегічного партнерства між компаніями, в рамках якого Mayhoola може стати акціонером Kering, йдеться у пресрелізі.
Контекст
Італійський бренд Valentino заснований у 1959 році Валентино Гаравані в Римі. Valentino – один із найвідоміших і найуспішніших модних брендів у світі. Зокрема, він відомий своїми культовими червоними сукнями.
Наразі Valentino має 211 магазинів у більш ніж 25 країнах, а його річний виторг становить €1,4 млрд.
Kering, яка спеціалізується на предметах розкоші, заснована у 1963 році Франсуа Піно як Pinault Printemps Redoute (PPR). У 2005-му компанія змінила назву на Kering.
У портфелі Kering понад 60 брендів, включаючи Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Saint Laurent, Stella McCartney, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux, Kering Eyewear та Kering Beauty. Компанія має штаб-квартиру в Парижі та представлена в більш ніж 120 країнах світу.
Виторг Kering за результатами 2022 року досяг €20,3 млрд, що на 9% більше, ніж у 2021-му. Чистий прибуток зріс на 14% – до €3,6 млрд порівняно з 2021 роком.
Франсуа Піно та його родина посідають 28-му сходинку в рейтингу найбагатших бізнесменів світу за версією Forbes. Його статки оцінюються в $39 млрд.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.