Категорія
Новини
Дата

Work.ua припиняє співпрацю з усіма компаніями, що залишаються на російському ринку

Інтернет-портал з працевлаштування Work.ua оголосив, що розриває співпрацю з ще 200 компаніями через їхні звʼязки з Росією. Про це йдеться у пресрелізі платформи. Раніше компанія припинила надавати послуги двом десяткам компаній, які залишаються працювати на ринку РФ.

Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.

Ключові факти   

  • До другого санкційного списку увійшли ще 200 компаній, які досі працюють на військовий потенціал ворожої країни, серед них найвідоміші: Coca-Cola HBC, Samsung, Xiaomi Corporation, LʼOréal, Claas Group, Caparol, Lacoste, Colinʼs, New Yorker Group Services, Intimissimi, Calzedonia, Bacardi, Lactalis, Gorenje, Zepter, Dahua Technology, Tezenis, Haier, B. Braun, Egger.
  • Work.ua заявив, що викреслює ці та інші бренди з переліку клієнтів і «відмовляється від їхніх вакансій та грошей, бо гідність не продається». 
  • «Ми будемо й надалі перевіряти та блокувати компанії, які продовжують сидіти на двох стільцях. Також ми закликаємо працівників з цих компаній написати заяви про звільнення та знайти роботу в компаніях, які справді підтримують Україну», – йдеться у заяві. 

Контекст

10 серпня Work.ua призупинив надання послуг 20 компаніям і розірвав контракти на суму понад 5 млн грн на рік. У першому санкційному списку були: Unilever, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, Metro, LC Waikiki, KRKA, Berlin-Chemie, Nestle, OTP Bank, Mondelez, PepsiCo, Philip Morris, Syngenta, Procter & Gamble, FM Logistic, Yves Rocher, Beko, «Ашан», JTI (Japan Tobacco International), Dr. Reddy’s Laboratories.

Провідні креативні медіа, маркетингові та PR-агенції України 22 серпня заявили про неприпустимість будь-якої співпраці з компаніями і брендами, що не вийшли з ринку РФ, та ініціюють старт інституту репутації. Серед підписантів маніфесту: Banda, Grape, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute, Fedoriv Agency та інші. Більше про це читайте в редакційному матеріалі Forbes.

Згідно з даними KSE, понад 50% із 1871 європейського підприємства, що працювали в Росії до війни, все ще працюють у країні. 

Сумарні прямі втрати найбільших європейських компаній у Росії з початку війни сягнули €100 млрд, писало видання Financial Times. Знецінення активів та інші списання відображені у звітах 176 із 600 проаналізованих компаній, більше половини припало на нафтогазовий та енергетичний сектори.

Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ, але лише щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років. Про це у квітні йшлося у моніторингу KSE Institute у межах проєкту «Самосанкції» про вплив виходу іноземного бізнесу на економіку РФ.

За даними KSE, лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і покинули ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% компаній продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні