Категорія
Новини
Дата

Маркетингові та PR-агенції України призупинять співпрацю з компаніями і брендами, що не вийшли з РФ

Провідні креативні медіа, маркетингові та PR-агенції України 22 серпня заявили про неприпустимість будь-якої співпраці з компаніями і брендами, що не вийшли з ринку РФ, та ініціюють старт інституту репутації. Опубліковано відповідний маніфест, який можуть підписати учасники ринку.

Головні матеріали Forbes Ukraine у email-розсилці. Раз на тиждень на вашій пошті.

Ключові факти 

  • Серед підписантів маніфесту: Banda, Grape, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute, Fedoriv Agency та інші.
  • «Поки ми тут, в Україні, співпрацюємо з брендами, що не вийшли з Росії, європейці, що втратили гідність, не чують нашого зворотного зв’язку. Тож настав час його надати. Півтора року повномаштабної війни – це точно межа. Зворотний зв’язок формують дії, а не слова», – йдеться у тексті маніфесту.
Маркетингові та PR-агенції України призупинять співпрацю з компаніями і брендами, що не вийшли з РФ /Фото 1
  • Як зазначив засновник і CEO агенції Grape Юрій Гладкий, креативна індустрія має великий вплив на бізнес і споживачів, тому тут не може бути винятків. 
  • «Ми в Grape разом із провідними агенціями України визначилися максимально конкретно. Ніяких «неоднозначностей» чи «нюансів». Якщо не можуть/не хочуть/бояться впливати, то й нічого в Україні робити», – написав він у фейсбуці.

Контекст

10 серпня компанія Work.ua заявила, що припиняє надавати послуги компаніям та брендам, що не пішли з Росії, і розриває з ними всі контракти, суму яких оцінює у понад 5 млн грн на рік.

Згідно з даними KSE, понад 50% із 1871 європейського підприємства, що працювали в Росії до війни, все ще працюють у країні. 

Сумарні прямі втрати найбільших європейських компаній у Росії з початку війни сягнули €100 млрд, писало видання Financial Times. Знецінення активів та інші списання відображені у звітах 176 із 600 проаналізованих компаній, більше половини припали на нафтогазовий та енергетичний сектори.

Приблизно 2000 заявок від іноземних компаній про вихід із ринку чекають на схвалення від уряду РФ, але лише щоб розглянути їх усі, знадобиться щонайменше вісім років. Про це у квітні йшлося у моніторингу KSE Institute у межах проєкту «Самосанкції» про вплив виходу іноземного бізнесу на економіку РФ.

За даними KSE, лише 15,7% іноземних компаній повністю згорнули діяльність і покинули ринок РФ, тоді як 28% вичікують і 23,8% компаній продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 32,5% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні