Українські роздрібні магазини не платять виробникам товарів під час війни, розповів в інтервʼю Forbes Андрій Здесенко, співвласник виробника та дистрибʼютора товарів для дому та особистої гігієни «Біосфера». Чим це загрожує
Ключові факти:
- За словами Здесенко, українські роздрібні мережі, за винятком АТБ, не платять гроші виробникам під час війни.
- Виробник не отримує грошей, в результаті не має можливості утримувати своїх співробітників, купувати сировину.
- За його словами, позиція мереж така: «якщо ви нам не даєте товар з відстрочкою 80 днів, ми переходимо до інших виробників».
- Багато дрібних виробників зараз закриті. Робити продукцію можуть лише великі виробники.
- Мережі зараз акумулюють свій виторг, «висмоктуючи всі товари, які є в Україні», – вважає Здесенко.
- «Ми матимемо гігантську гуманітарну діру, яку потрібно буде заповнити гуманітарним вантажем», – каже він.
Ключова цитата:
«Якщо мережі зараз не почнуть платити українським виробникам, у нас за місяць не залишиться виробництв», – каже Здесенко.
Контекст:
Український виробник та дистрибʼютор товарів для дому та особистої гігієни «Біосфера» з початку війни зупинив виробництво лише на один день.
Компанія має три заводи в Україні та більше десяти власних брендів (Фрекен БОК, Smile, Novita, Vortex, bampik). За словами співвласника «Біосфери» Андрія Здесенка, компанія готувалася до війни та розробила план наперед.
«Ми підготували бомбосховища. Ми підготували всі моменти, які були потрібні для захисту людей. Не було паніки, а було розуміння того, що робити, як робити і де що брати. Все було готове», – сказав Здесенко в інтервʼю Forbes.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.