Категорія
Новини
Дата

Закриття, релокація, зміна бізнес-моделі. Як працюють під час війни компанії – члени Американської торговельної палати

1 хв читання

Після 50 днів війни 41% компаній – членів Американської торговельної палати в Україні (АСС) повністю функціонують, 2% – припинили діяльність. Про це свідчать результати опитування членів АСС.

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти

  • 50% компаній продовжують частково функціонувати. 29% компаній-членів провели релокацію всередині України та 19% – за межі України. 15% довелося закрити офіси в деяких регіонах.
  • Членів АСС попросили вказати, чи зазнала операційних змін діяльність їхніх компаній під час війни. 52% зазначили, що їм довелося змінити бізнес-моделі, 40% – здійснили скорочення витрат, 20% – запустили нові бізнес-напрями чи послуги. 17% – взяли проєкти з офісів компанії в інших країнах, 13% – знайшли нових клієнтів за межами України, 9% – здійснили пошук фінансування в інших країнах. 2% компаній довелося продати активи. Лише 17% компаній не зазнали змін.
  • 72% компаній – членів Палати продовжують виплачувати заробітну плату та надають додаткову допомогу під час війни. 16% виплачують заробітну плату в повному обсязі, 6% частково скоротили заробітну плату, інші 6% компаній виплачують 50% заробітної плати.
  • Компанії – члени Палати зазначили, що їхні організації продовжують підтримувати гуманітарний рух. Серед найбільш розповсюджених способів допомоги – фінансова підтримка (76%), волонтерський рух серед співробітників компаній (75%), надання необхідних товарів (44%), надання послуг (41%), надання медикаментів (24%), надання засобів захисту (17%).
  • 87% компаній – членів Палати готові брати активну участь у відбудові економіки України після війни.
  • В опитуванні «Ведення бізнесу під час війни в Україні. Тиждень 8», яке проводилося з 11 по 18 квітня, взяли участь 103 керівники та топменеджери компаній – членів Палати. 71% респондентів опитування – керівники компаній.

Контекст

Війна з Росією триває понад 50 діб. За цей час збитки лише від руйнувань перевищують $80 млрд, а кожен тиждень активних бойових дій із частковою окупацією в 10 областях коштував українській економіці близько $2–2,5 млрд нествореного ВВП. 

За розрахунками департаменту макроекономічних досліджень ICU, за рівнем інтенсивності воєнних дій, який зберігався на третьому тижні війни, українська економіка працювала на 45–55% потужності. Якою є ціна російського вторгнення.

Загальні прямі втрати малого та середнього бізнесу за чотири тижні війни оцінюються в $85 млрд, 21,6% МСБ повністю припинили роботу, йдеться в дослідженні Advanter Group.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні