Категорія
Новини
Дата

Згоряння бонусів і відсутність персоналізації: чому українці ігнорують програми лояльності – дослідження

2 хв читання

Лояльність не виникає автоматично. 56% користувачів змінюють звички лише через реальну вигоду, а бали без пояснень та складні механіки – більше не працюють, йдеться в дослідженні компанії Devlight, проведеному у травні 2025-го. Аналітики пояснюють, як змінюється купівельна поведінка споживачів та як залучати нових користувачів у програми лояльності.

Купуйте передплату з економією 25% на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою, за ціною 1799 грн замість 2400 грн.

Ключові факти

  • Учасники опитування найчастіше користуються програмами лояльності у продуктових магазинах (89,8%), аптеках (73,5%) та fashion-сегменті (44,9%). Менше всього – в салонах краси і спортзалах (9%), закладах харчування (25%), на АЗС (27%).
  • Кожен третій має три і більше програм, але лише частина з них викликає реальну лояльність.
  • Головна причина відмови від реєстрації – усвідомлення, що покупка разова і додаток не знадобиться.
  • Українці часто ігнорують програми лояльності, бо не бачать у них реальної вигоди. Найчастіше відлякує згоряння бонусів (55,8%) і заплутані правила конвертації балів. Споживачі не хочуть витрачати час якщо знижка – мізерна або не актуальна. 
  • Ще одна причина – відсутність персоналізації: користувачі не реагують на шаблонні акції, які не враховують їхні звички. Якщо програма не інтегрована в мобільний додаток і не дає миттєвого результату – вона швидко забувається.
  • Майже 72% сподивачів приєднуються до програм лояльності заради миттєвої вигоди – подарунка або знижки на поточну покупку. 50% – купували більше товарів заради бонусів чи певної знижки. 
  • У 64% випадків вартість покупки була до 1000 грн, у 30% – до 5000 грн, ще 6% – вище 5000 грн.
  • 73% споживачі змінювали звичний магазин або заклад заради програми лояльності. Понад 62% – вважають гейміфікацію важливою складовою лояльності, тоді як лише 7,6% стверджують, що для них це не має жодного значення. 
  • Серед основних брендів, що використовують гейміфікацію, респонденти найчастіше згадують «Сільпо», monobank, ПриватБанк, ПУМБ, Temu, EVA.
  • Найбільше споживачів приваблює можливість отримати випадкову винагороду (89,8%), наявність статусів, що дають зростаючу вигоду, наприклад, знижку або кешбек (55,6%) і короткострокові челенджі з чіткою винагородою – їх хочуть 55,6% користувачів, але лише 34,7% реально стикалися з ними.
Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Програми лояльності - дослідження Devlight

Попередній слайд
Наступний слайд

Контекст

У дослідженні взяли участь 512 респондентів з усієї України, йдеться у звіті Devlight. Компанія спеціалізується на розробці мобільних застосунків. Із 2016 року команда створила понад 120 цифрових продуктів, які щомісяця мають понад 11 млн активних користувачів.

«Щогодини банки-партнери випускають 55 банківських карток мережі «Епіцентр», – розповіла заступниця голови напряму комунікацій, реклами, звʼязків із громадськістю та ЗМІ «Епіцентру» Ірина Шинкаренко у червні. Торговельна мережа АТБ має партнерство з шістьма банками, лише з Raiffeisen Bank було випущено понад 1,3 млн карток. Мережа «Сільпо»використовує у своїй програмі лояльності фінансові послуги банку «Восток», що також входить до Fozzy Group.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні