Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Програма лояльності з кредитним лімітом. АТБ та «Епіцентр» випустили понад 6 млн власних платіжних карток. Навіщо це ритейлу та банкам? 

3 хв читання

АТБ, Епіцентр, банки /колаж Анастасія Савеленко

«Епіцентр» та «АТБ» випускають власні платіжні картки в партнерстві з банками Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:49 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:49

Понад п'ять років тому мережа супермаркетів АТБ почала випускати власні платіжні картки у партнерстві з банками. У 2022-му схожий проєкт запустив і «Епіцентр». Партнерські картки випускає й «Сільпо». Які результати та що це дає банкам і ритейлерам?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні