Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Програма лояльності з кредитним лімітом. АТБ та «Епіцентр» випустили понад 6 млн власних платіжних карток. Навіщо це ритейлу та банкам? 

3 хв читання

АТБ, Епіцентр, банки /колаж Анастасія Савеленко

«Епіцентр» та «АТБ» випускають власні платіжні картки в партнерстві з банками Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:49 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:49

Понад п'ять років тому мережа супермаркетів АТБ почала випускати власні платіжні картки у партнерстві з банками. У 2022-му схожий проєкт запустив і «Епіцентр». Партнерські картки випускає й «Сільпо». Які результати та що це дає банкам і ритейлерам?

Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!

До 25.08 діє спеціальна ціна.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні