Міжнародна франчайзингова мережа бʼюті-барів, із 40 салонами у 12 країнах.
- Б’юті-простір G.Bar заснували Лєра Бородіна і Сабіна Мусіна у 2015 році. G. Bar – мережа салонів краси, фішка яких – експрес-послуги за експертякості. G.Bar не перший сервісний бізнес Бородіної, у 2013 році вона заснувала сервіс оренди суконь Oh My Look!
- За 2021 рік бізнес Бородіної та Мусіної згенерував $4,2 млн виручки (оборот усієї франчайзингової мережі G.Bar – $8,8 млн).
- На початку 2022-го мережа франшиз салонів краси налічувала вже 53 салони в девʼяти країнах. Пʼять були в Росії, ще два – у Білорусі.
- За лютий–березень 2022 року партнерки втратили майже 60% бізнесу – українські салони призупинили роботу, а з ринком Росії та Білорусі розпрощалися назавжди.
- У 2022 році київський бізнес знизив свої оберти на 24%, каже Бородіна. За її словами, G.Bar закрився у Харкові, Миколаєві та один з двох салонів – в Одесі. Але при цьому відкрилися нові G.Bar в Ужгороді та Хмельницькому.
- «За підсумками 2022 року Україна виросла на 1%», – коментує Бородіна.
- Польща – другий ринок б’юті-простору G.Bar. Салони краси доступні у Варшаві, Кракові, Гданську, Познані, Вроцлаві й у Лодзі.
- Ринок Польщі у G.Bar виріс на 394% до минулого року, весь інший світ – на 192%.
Матеріали по темі