Мрія Гуменного – кожна людина на робочому місці «ловить кураж». За 30 років у бізнесі «кураж» допоміг харківському юристу створити одного з лідерів світового ринку охолоджувальної техніки з оборотом у $300 млн. У портфелі UBC Group чотири заводи, що виготовляють обладнання для транснаціоналів на кшталт Coca-Cola і Heineken. Розбавляє «холодний бізнес» ритейл – мережа пабів «Старгород». Гуменний – фахівець із мотивації. Для працівників він організовує креативні балимаскаради, конкурси краси, екстрим-тури. Обов'язкові курси акторської майстерності вчать співробітників слухати один одного, а гра на барабанах згуртовує команду. Ігрова корпоративна культура не повинна вводити в оману – на першому місці операційна ефективність. Песимістичний сценарій коронакризи може зменшити виторг компанії на 30%, а отже, доведеться скорочувати штат для зниження витрат.
Рейтинг найбагатших воєнного часу
Наприкінці червня у Вінниці запрацював завод з виробництва холодильного обладнання, який Гуменний релокував із Харкова. Два харківських підприємства UBC Group через обстріли міста були зупинені вже у перші дні російського вторгнення. Виробництво у Вінниці Гуменний мав ще до війни. У серпні першу партію продукції, виробленої у цьому місті, випустив харківський завод UBC Group «УКПостач». Підприємство експортує продукцію до Європи, Південної Америки, Північної Америки, країн Балтії.
Урок війни: «Думав, що дуже досвідчений, пережив чотири економічні й особисті кризи. Виявилося, що є щось гірше».