30 стійких компаній
У березні «Лемтранс» втратив депо у тимчасово окупованій Волновасі і зупинив трудові договори 342 робітників цього підприємства. Доходи зменшилися в рази, компанія може задіяти лише 50% парку, – казав Володимир Мезенцев наприкінці травня ЦТС.
Інвестиційний фокус змістився на західні кордони, де після блокування морських портів утворився дефіцит пропускних потужностей Поблизу польського кордону будується контейнерний термінал «Мостиська драй порт», у якому «Лемтрансу» належить 70%. Інвестиції в термінал становили понад $15 млн. Річна потужність — 100 000 контейнерів та 720 000 т зерна.
Подібні термінали дозволяють пришвидшити перевантажування з української на європейську колію та навпаки. У планах – друга та третя черги, які оцінюються в $10 млн. Додадуться 18 000 кв. м складів, а потужність перевалки подвоїться.
100 найбільших приватних компаній 2021
Подія року: будівництво контейнерного терміналу в місті Мостиська на кордоні з Польщею. Вартість проєкту – $15 млн.
100 найбільших приватних компаній 2020
Ключовий транспортний актив групи СКМ, найбільший приватний оператор на залізниці і основний контрагент «Укрзалізниці». Використовуючи 20 000 власних напіввагонів, у 2019 році «Лемтранс» перевіз 52,5 млн т вантажів (шоста частина залізничних перевезень в Україні). За масштабами діяльності «Лемтранс» випереджає чотирьох найближчих конкурентів разом узятих у 1,5 раза. У планах – випуск єврооблігацій на купівлю локомотивів. Власна тяга дасть «Лемтрансу» змогу ефективніше перевозити основні види вантажів – вугілля і залізну руду. Бракує дрібниці. Слово за парламентом, який має ухвалити законопроєкт, що відкриває доступ приватних локомотивів на магістральну мережу УЗ.