Інформація про Nemiroff

Яків Грибов, Анатолій Кіпіш, горілка

Nemiroff
$157 млн

Профайл

Рік створення бренда
1992

Nemiroff — один із найстаріших українських горілчаних брендів, заснований на світанку незалежності, в 1992 році. Горілка Nemiroff давно переросла український ринок та нині продається більше ніж у 80 країнах світу, за обсягом експорту поступаючись лише «Баядері» («Хлібний дар», «Козацька рада»). Компанія помітно здавала позиції під час затяжного корпоративного конфлікту, але сьогодні він уже позаду. Нещодавно Nemiroff посів третє місце у світі серед горілок за продажами в магазинах duty free. А цьогорічна фішка бренда — співпраця з Coca-Cola. Американська компанія стала офіційним дистриб’ютором горілки в Польщі та Вірменії.

30 чемпіонів диджиталізації

Диджиталізацією Nemiroff керує Денис Дулєнцов. У IT-відділі 24 фахівці. Бюджет на 11 місяців 2024 року без витрат на зарплату – 19 млн грн. Найдорожчий проєкт – міграція у хмару з витратами 9,5 млн грн у 2024-му. Планові проєкти – впровадження Sales Works з орієнтовними інвестиціями 13 млн грн та обладнання для «еАкцизу» – 35 млн грн.

Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Dnipro-M /dnipro-m.ua
Олександр Колісник
$3 млн
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд