Ольга Копилова

Засновниця мережі гастролавок «Черноморка»

Ольга Копилова /Фото DR

Профайл

Досьє
38 років

Колишня керівниця ресторану Ольга Копилова власною справою зайнялася майже випадково. Поставляти чорноморські морепродукти в київські заклади харчування її надихнув подарунок від однокласника з Криму – це був пакет із рибою. Нині компанія Копилової відвантажує морепродукти приблизно у 200 супермаркетів і ресторанів, має власний вилов риби в Одесі, а також розвиває мережу закладів формату restaurant & market. Це 13 кафе у Києві – «Черноморка», «Селедочная» й «Анчоусна». До карантину компанія Копилової встигла відкрити два заклади за франшизою у Вінниці та Львові. А крім цього, підписала угоди щодо відкриття ще у чотирьох містах. Підприємиця прагне розвивати бізнес, який дасть споживачеві якісний і недорогий продукт. Власникам франшизи вона допомагає адаптувати бізнес під наявні умови. «Ми щомісяця переглядаємо меню, бо, наприклад, у якійсь області буде попит на мідії, а десь їх не купують»,– розповідає вона. Із чоловіком вони поділили обов’язки у бізнесі: вона займається ресторанами та новими форматами, а він – логістикою й іншими технічними питаннями.

Поруч в рейтингу «33 жінки»
Участь в рейтингах