Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Конкурентний океан. Власниця «Чорноморки» Ольга Копилова запускає мережу з 35 рибних магазинів у Києві. Чи спрацює ідея?

2 хв читання

Рибний прилавок /Ілюстрація Shutterstock

«Чорноморка» запускає мережу рибних маркетів, онлайн-магазин і доставку Фото Ілюстрація Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:00 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:00

На території столичного житлового комплексу «Варшавський» відкриється перший магазин «Чорноморка online». До кінця року Ольга Копилова планує відкрити 35 таких магазинів і, можливо, запустити франшизу. Чому рестораторка вирішила піти у ритейл?

У власниці «Чорноморки» Ольги Копилової амбітні плани. Вона вже оголосила про запуск устричних автоматів. Це не все. «Чорноморка» запускає мережу рибних магазинів у столичних житлових комплексах, розповіла Копилова.

Перший магазин відкриється в кінці січня в житловому масиві «Варшавський», каже Копилова. Його площа – 80 кв. м. Площа всіх наступних магазинів – від 50 до 80 кв. м. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні