Категорія Свій бізнес Дата 09 лютого «Навантаження має драйвити». Як будувати команду, яка працюватиме на результат? На власному досвіді розповідають Клопотенко, Колб та інші підприємці
Категорія Свій бізнес Дата 08 лютого Обрахувалися. ДПС нарахувала «зайві» 50 млн грн податків компанії Kronospan. Як їх вдалося скасувати – кейс Ради бізнес омбудсмена
Популярне Категорія Інновації Дата 08 лютого Претендент на супер-апп. «Київстар» цікавиться купівлею сервісу бронювання ліків Tabletki.ua. Яку екосистему будує найбільший оператор країни
Категорія Свій бізнес Дата 07 лютого ЄС надає гранти малому бізнесу на реєстрацію інтелектуальної власності. Як це працює? Розповідає експертка з авторського права Катерина Дробишева
Категорія Свій бізнес Дата 06 лютого Від паперу до латексу. Співвласниця видавництва #книголав Світлана Павелецька відкрила інтим-бутик. Чому її зацікавив цей ринок?
Категорія Свій бізнес Дата 05 лютого Конвеєр підприємців. Понад 14 000 пунктів «Нової пошти» – франшизи. Скільки потрібно коштів, щоб стати партнером НП?
Категорія Свій бізнес Дата 03 лютого «Місячний оборот $250 000, за рік хочемо вирости втричі». В Україні – бум агенцій, які просувають моделей на сайті OnlyFans. Як влаштований цей бізнес
Категорія Свій бізнес Дата 31 січня 400 000 сосисок у тісті на місяць. Олександр Федець побудував найбільшу мережу пекарень в Україні. Як він завоював шлунки українців?
Категорія Свій бізнес Дата 25 січня «Зрозумів, що одразу отримаю кошти на два роки вперед». Ці підприємці продали свій бізнес під час війни. Чому вони на це пішли?
Категорія Свій бізнес Дата 23 січня «Утопія під час війни». Антон Птушкін закрив бренд одягу через чотири роки після запуску. Чому головний тревел-блогер України вирішив не продовжувати цей бізнес
Категорія Свій бізнес Дата 19 січня «Почали масштабуватися — усувайте людей-багаторуків». Як відчути, що вашому бізнесу час зрости? Радять сім підприємців, які наважилися і не пожалкували
Категорія Свій бізнес Дата 18 січня «Реальні інвестиції – від €100 000». Співзасновник «Галі Балуваної» виростив нову мережу з 265 точок на трьох континентах. Продавати напівфабрикати іноземцям виявилось складніше