Кредобанк
Категорія
BrandVoice
Дата

Магія ручної роботи. Кредобанк зібрав 25 українських крафтових брендів у святковому Адвент-календарі

4 хв читання

Цьогоріч українці вперше святкуватимуть Різдво за новим календарем і у ширшому колі – у сім’ї Західного світу. Але це не змінює ні унікальності українських традицій, ні реалій, в яких ми змушені жити зараз. Щоб підтримати економіку країни загалом і малий бізнес зокрема, Кредобанк запустив проєкт «Крафтове Різдво». Це серія заходів задля популяризації українських крафтових виробників та відродження української крафтової традиції.

Щодня з 1 по 25 грудня відчинялося віконце в Адвент‐календарі, де був захований витвір від українського крафтового бренду. У межах проєкту Кредобанк розіграв 25 подарунків від українських виробників серед своїх клієнтів преміум‐сегменту Craft Banking. Ялинкові прикраси, нішеві парфуми, набір трав’яних чаїв, хустина з колосками пшениці, доріжка з традиційним гуцульським орнаментом – ось неповний перелік того, що ховалося у комірках Адвент‐календаря від Кредобанку. Представники банку розповіли, як зародився найзатишніший святковий проєкт, а троє крафтових виробників поділилися своїми історіями.

Андрій Мельник

Андрій Мельник

директор з маркетингу Кредобанку

Різдво – особливе свято для українців, без перебільшення – знакове для нашої національної ідентичності. Воно гуртує, нагадує про спільні цінності та традиції. Ми вирішили дослідити і переосмислити їх у проєкті «Крафтове Різдво». Він передусім про підтримку українських ремісників – вишивальниць, гончарів, друкарів, золотарів, фермерів, кравців. Ще з вересня ми думали, як познайомити цифрову аудиторію з невеликими українськими виробниками та їхньою продукцією, звернути увагу на те, як важливо бути їм опорою та підтримкою під час війни.

25 таких ремісників ми зібрали у святковому Адвент‐календарі в межах «Крафтового Різдва».

Ми не просто розіграли подарунки від українських крафтових виробників: ми розповіли історії цих брендів і те, як переплітаються в їхніх виробах наші національні традиції. Все, що ми цьогоріч робимо під час різдвяних свят, – крафтове.

Замість стандартного різдвяного дизайну – автентична Різдвяна зірка від художника з Івано-Франківська. Замість класичного декору на вікнах – витинанки. Замість живих чи пластикових ялинок у відділеннях – зроблені власноруч працівниками банку. Також у межах Крафтового Різдва банк подарував дитячим будинкам Львівщини 26 живих ялинок у горщиках, прикрашених деревʼяними крафтовими іграшками.

Магія ручної роботи. Кредобанк зібрав 25 українських крафтових брендів у святковому Адвент-календарі /Фото 1

Автентична Різдвяна зірка від художника з Івано-Франківська

Разом із підтримкою святкових заходів та інформаційною кампанією з дослідження українських різдвяних традицій це все склалося у проєкт корпоративної соціальної відповідальності банку – «Крафтове Різдво». Адже саме Різдво – це крафтове свято.

Наталя Ставнича

Наталя Ставнича

директорка бренду «Ґушка»

У складні для України часи ми раді були долучитися до чогось доброго, магічного та по-справжньому підтримуючого для бізнесу. Проєкт «Крафтове Різдво» надважливий саме зараз. Бо він про підтримку малих виробників, про українські традиції, сімейні цінності, нашу національну єдність і надзвичайну взаємну солідарність у складні часи. Все це співзвучно нашому бренду. «Ґушка» зародилася у 2016‐му, посеред Карпатських гір, у невеличкому містечку Косів. Бренд покликаний відродити давнє ремесло ліжникарства.

«Ґушка»

Ліжники «Ґушка» створює, беручи за основу та відновлюючи давні візерунки із книг, світлин та спогадів

Власне, ліжник – це основа, виріб, з якого все почалося. Він відіграє важливу роль у побуті гуцулів: ліжник дарували на весілля та хрестини, ним вкривалися та покривали, коли проводжали в останню путь. Наші ліжники ми створюємо, беручи за основу та відновлюючи давні візерунки із книг, світлин та спогадів. Крім ліжників є килими, доріжки, подушки, панно та верхній одяг – наразі щомісяця виготовляємо близько 150–200 товарів. Кожен етап виготовлення наших виробів – це кропітка ручна праця: стрижка овець, вичісування та фарбування вовни, прядіння кужелю, ткання та звалювання у гірській річці. Кожен наш виріб – унікальний, адже кожна майстриня має власний стиль та почерк. Саме люди наповнюють наші вироби енергетикою.

Юрій Кочут

Юрій Кочут

співзасновник бренду ювелірних прикрас Kochut

Спільний проєкт з Кредобанком дав нам можливість проявити нашу патріотичну позицію. Бренд Kochut виріс зі шкільного захоплення. Ще тоді ми з братами робили персні з олова та міді у середньовічному стилі.

Kochut

Засновники бренду Kochut – троє братів: Юрій, Роман та Ігор Кочути

Замість діамантів були звичайні камені, знайдені у дворі. Один з перших виробів – ланцюг у вигляді орлів для лицаря, який той надягав на урочисті події поверх обладунків. Роман виготовив його зі срібла. Зараз ми, звісно, працюємо із золотом, сріблом, платиною.

Kochut

Кулон від Kochut "Лісовий тризуб" зі срібла з оксидуванням

З 2011‐го ми з братами працювали кожен окремо, а в 2013‐му вирішили створити і розвивати бренд разом. У 2015‐му об’єдналися в одній майстерні й почали набирати людей. Зараз у команді 60 працівників, асортимент налічує 2000 моделей: кулони, підвіски, обручки, персні, запонки, сережки, ланцюжки тощо. Нас дійсно можна назвати крафтовими. Хоч би як ми намагалися залучити сучасні технології, завжди залишається значна участь людини, майстерність рук, ідея. Один виріб може відрізнятися від іншого – інколи ми самі не можемо повторити те, що зробили. Це як настрій художника: як творчий процес пройшов – так і сформувалась робота.

Аліна Долініна

Аліна Долініна

засновниця бренду валіз Have A Rest

Ми з командою – люди можливостей, для нас брати участь у проєкті «Крафтове Різдво» – це змога розказати про нас якомога більшому колу людей. Кредобанк робить популяризацію крафтових виробників можливою, і це дуже цінно.

Відправною точкою створення бренду Have A Rest стала наша з подружками поїздка в Амстердам. Після шопінгу я подумала, що було б круто створити валізу з вбудованими вагами. У травні 2017‐го ми розробили брендинг, вигадали назву, створили зразки та провели зйомки. Через пів року в нас з’явилася сторінка в Instagram і ми почали приймати передзамовлення на валізи зі знижками.

Have A Rest

Валіза Have A Rest з вбудованими вагами

Перші валізи були в трьох кольорах: сірий, червоний і пастельно‐рожевий. Мій чоловік тоді ще говорив, мовляв, кому буде потрібна рожева валіза, вона має бути практичного кольору. Але вона швидко стала нашим бестселером. Зараз у нас в асортименті валізи трьох розмірів у різних кольорах.

Оксана Стецьків

Оксана Стецьків

виконавча директорка напряму управління мережею Кредобанку

Ми з колегами хотіли створити ексклюзивний продукт і зробити це майстерно. Так, приблизно рік тому з’явилася ідея крафту. Бо крафт – це завжди щось обмежене в кількості, зроблене з увагою до деталей і турботою про клієнта. Наш Craft Banking саме про це. Насамперед ця послуга для клієнтів, які шукають банківського комфорту в повсякденному житті й у подорожах, а також банківського сімейного обслуговування. Так, наш клієнт може безкоштовно відкрити Premium‐картки для всієї родини. Або інший приклад: нам усім іноді потрібна готівка. Клієнти Craft Banking можуть безкоштовно знімати гроші в усіх банкоматах України та за кордоном.

Ми намагаємося заощаджувати час нашим клієнтам Craft Banking: вони отримують доступ до окремих комфортних зон у банку, які ми називаємо «крафт‐бюро», право на пріоритетне обслуговування та до спеціально виділеного банкіра – радника, який проведе «за руку» стежкою банківських питань.

Переважна більшість клієнтів Craft Banking – це люди, що мають власний бізнес. Саме вони сьогодні розвивають економіку України в надважких умовах – під ракетними атаками окупантів, під час блекаутів та інших труднощів. Адже український бізнес – це додаткові робочі місця, це можливість вистояти і працювати на перемогу.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд