Найбільші бренди автомийок самообслуговування мають сотні об’єктів по Україні, більшість – франчайзингові або партнерські. Як увійти в цю сферу та чому повертати інвестиції доведеться довго?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
На жовтень 2024 року в Україні є близько 1200 автомийок самообслуговування, за підрахунками консалтингової компанії Pro-Consulting. Продавці обладнання пропонують швидкий старт бізнесу, рентабельність 60-80% і окупність до трьох років. У мийку на чотири-шість постів треба вкласти до €200 000, не враховуючи вартість земельної ділянки, розповідає комерційний директор компанії ICW Руслан Коліко.
Чи справджуються показники? «Відбити інвестиції розраховую тільки через шість років», – каже франчайзі мережі LuxWash Юрій Купрій, який вклав у дві автомийки понад $1 млн в 2021-му.
Чи можуть автомийки бути вигідним бізнесом і що потрібно врахувати, щоб не прогоріти?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.