Найбільші бренди автомийок самообслуговування мають сотні об’єктів по Україні, більшість – франчайзингові або партнерські. Як увійти в цю сферу та чому повертати інвестиції доведеться довго?
На жовтень 2024 року в Україні є близько 1200 автомийок самообслуговування, за підрахунками консалтингової компанії Pro-Consulting. Продавці обладнання пропонують швидкий старт бізнесу, рентабельність 60-80% і окупність до трьох років. У мийку на чотири-шість постів треба вкласти до €200 000, не враховуючи вартість земельної ділянки, розповідає комерційний директор компанії ICW Руслан Коліко.
Чи справджуються показники? «Відбити інвестиції розраховую тільки через шість років», – каже франчайзі мережі LuxWash Юрій Купрій, який вклав у дві автомийки понад $1 млн в 2021-му.
Чи можуть автомийки бути вигідним бізнесом і що потрібно врахувати, щоб не прогоріти?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.