Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Вклав більше $1 млн». Автомийки самообслуговування – не дешевий бізнес. Чи варто входити в цю нішу? Forbes опитав лідерів ринку та власників автомийок

4 хв читання

Автомийка самообслуговування, Lux Wash, ICW /ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

За час вторгнення в Україні відкрилося близько 200 автомийок, за оцінкою Pro-Consulting. Фото ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

Найбільші бренди автомийок самообслуговування мають сотні об’єктів по Україні, більшість – франчайзингові або партнерські. Як увійти в цю сферу та чому повертати інвестиції доведеться довго?

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

На жовтень 2024 року в Україні є близько 1200 автомийок самообслуговування, за підрахунками консалтингової компанії Pro-Consulting. Продавці обладнання пропонують швидкий старт бізнесу, рентабельність 60-80% і окупність до трьох років. В мийку на 4-6 постів треба вкласти до 200 000 євро, не враховуючи вартість земельної ділянки, розповідає комерційний директор компанії ICW Руслан Коліко. 

Чи справджуються показники? «Відбити інвестиції розраховую тільки через шість років», – каже франчайзі мережі LuxWash Юрій Купрій, який вклав у дві автомийки понад $1 млн в 2021-му. 

Чи можуть автомийки бути вигідним бізнесом і що потрібно врахувати, щоб не прогоріти?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд