Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Вклав більш ніж $1 млн». Автомийки самообслуговування – не дешевий бізнес. Чи варто входити в цю нішу? Forbes опитав лідерів ринку та власників автомийок

4 хв читання

Автомийка самообслуговування, Lux Wash, ICW /ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

За час вторгнення в Україні відкрилося близько 200 автомийок, за оцінкою Pro-Consulting. Фото ілюстрація Ілля Колесник для Forbes Ukraine

Найбільші бренди автомийок самообслуговування мають сотні об’єктів по Україні, більшість – франчайзингові або партнерські. Як увійти в цю сферу та чому повертати інвестиції доведеться довго?

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком

На жовтень 2024 року в Україні є близько 1200 автомийок самообслуговування, за підрахунками консалтингової компанії Pro-Consulting. Продавці обладнання пропонують швидкий старт бізнесу, рентабельність 60-80% і окупність до трьох років. У мийку на чотири-шість постів треба вкласти до €200 000, не враховуючи вартість земельної ділянки, розповідає комерційний директор компанії ICW Руслан Коліко. 

Чи справджуються показники? «Відбити інвестиції розраховую тільки через шість років», – каже франчайзі мережі LuxWash Юрій Купрій, який вклав у дві автомийки понад $1 млн в 2021-му. 

Чи можуть автомийки бути вигідним бізнесом і що потрібно врахувати, щоб не прогоріти?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд