тарифи УЗ /Shutterstock
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Ми шукаємо шляхи». Аграрії, металурги, «Укрзалізниця» та влада дві години сперечалися про залізничні тарифи. Forbes Ukraine вибрав головне

3 хв читання

Після трирічної паузи УЗ хоче підвищити тарифи на 37%. Аргумент бізнесу – УЗ буде нічого возити. Що пропонують Kernel та «АрселорМіттал»? Фото Shutterstock

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:51 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:51

«Укрзалізниця» більше трьох років не підвищувала вантажні тарифи – основне джерело фінансової стабільності. Остання пропозиція – збільшення на 37% з 1 лютого – досі не знайшла підтримки в уряді. Бізнес категорично проти. Чи можливо уникнути дефолту УЗ, не підвищуючи тарифів? Ключове з дискусії бізнесу, уряду, депутатів та «Укрзалізниці» 10 вересня.

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Законодавство зобов’язує державу щороку індексувати залізничні тарифи, каже заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов. Востаннє УЗ підвищувала тарифи на вантажні перевезення у липні 2021-го. За цей час електроенергія подорожчала для компанії на 216%, дизельне пальне – на 57%, витрати на оплату праці зросли на 65%, інфляція – на 176%, перелічує він.

«Ми повинні покрити витрати, яких зазнали внаслідок організації перевезень», – каже Ткачов. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні