«Укрзалізниця» хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%, руди та вугілля – на 7%, вартість повернення порожніх вагонів – на 67%, свідчить проєкт тарифних змін, який є в розпорядженні Forbes. Реформа зробить тарифоутворення прозорішим, стабілізує роботу УЗ та не завдасть бізнесу шкоди, переконує СЕО УЗ Євген Лященко. Що ще передбачає реформа від УЗ та чому бізнес проти?
Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟
«Подали [уряду] пропозиції щодо гармонізації тарифів, вони вже пройшли тарифну комісію», – розповів Forbes Ukraine голова правління УЗ Євген Лященко на початку вересня. Запустити реформу вантажних перевезень УЗ планує вже до кінця року. «Нині тривають внутрішні процедури Кабінету Міністрів», – повідомив Лященко.
Востаннє УЗ підвищувала тарифи на вантажні перевезення у липні 2022-го – одразу на 70%. Приблизно половину всієї суми підвищення тоді сплатив SCM Ріната Ахметова, оскільки на частку його підприємств на той момент припадало майже 30% усіх залізничних вантажів, писав Forbes у червні 2022 року із посиланням на розрахунки УЗ.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.