«Укрзалізниця» хоче збільшити тарифи на перевезення будівельних матеріалів на 52%, руди та вугілля – на 7%, вартість повернення порожніх вагонів – на 67%, свідчить проєкт тарифних змін, який є в розпорядженні Forbes. Реформа зробить тарифоутворення прозорішим, стабілізує роботу УЗ та не завдасть бізнесу шкоди, переконує СЕО УЗ Євген Лященко. Що ще передбачає реформа від УЗ та чому бізнес проти?
«Подали [уряду] пропозиції щодо гармонізації тарифів, вони вже пройшли тарифну комісію», – розповів Forbes Ukraine голова правління УЗ Євген Лященко на початку вересня. Запустити реформу вантажних перевезень УЗ планує вже до кінця року. «Нині тривають внутрішні процедури Кабінету Міністрів», – повідомив Лященко.
Востаннє УЗ підвищувала тарифи на вантажні перевезення у липні 2022-го – одразу на 70%. Приблизно половину всієї суми підвищення тоді сплатив SCM Ріната Ахметова, оскільки на частку його підприємств на той момент припадало майже 30% усіх залізничних вантажів, писав Forbes у червні 2022 року із посиланням на розрахунки УЗ.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.