Кількість покупок у категорії «Одяг і взуття» за перше півріччя 2024-го зросла на 74%, хоча кількість користувачів не збільшилась у порівнянні з 2023 роком. В ювелірній сфері кількість замовлень зросла майже на 50%, виторг у доларах збільшився на 78%. Але не всі категорії активно зростають, свідчать результати дослідження ринку e-commerce від агенції Promodo.
Ключові факти
- Найбільш стабільною нішею в електронній комерції України залишається «Електроніка» – кількість користувачів у категорії у першому півріччі 2024-го виросла в середньому на 14%, відносно перших шести місяців 2023 року. Ключовий приріст відбувся у травні та червні – найімовірніше через кризу з електропостачанням в Україні та надпопит на електроустаткування, вважають аналітики Promodo.
- Виторг у категорії в 2024-му зріс на 7,5% в доларах – категорія вийшла на показники 2021 року.
- Кількість покупців у ніші «Продукти та алкоголь» за аналогічний період збільшилася на 37%, покупок – зросла вдвічі. Виторг у цій категорії у доларах зріс на 120%. Піковими місяцями були лютий та березень.
- Зростання у категорії «Одяг та взуття» у розрізі виторгу – 2% у доларах. Кількість покупок у ніші за перше півріччя зросла на 74%, хоча кількість користувачів не збільшилась порівняно з 2023 роком.
- В категорії «Аптеки» у доларах просідання на 13%, порівняно з першим півріччям 2023 року. Кількість покупок також просіла – на 5%. Однак трафік за шість місяців 2024-го в середньому зріс на 93% рік до року.
- Виторг в ніші «Ювелірних прикрас» у доларах зріс на 78%. Сезонність залишається стабільною для ніші: лютий та березень – пікові місяці продажів у першому півріччі 2024-го. За кількістю замовлень, порівняно з 2023-м, зростання на 47%. Трафік у категорії збільшився на 32%.
Контекст
За даними компанії EVO, торік майже 10 млн українців купували товари онлайн. З них 1,5 млн зробили свою першу покупку саме у 2023-му. А загальна сума продажів товарів і послуг через інтернет становила понад 182 млрд грн.
У жовтні 2023 року в Promodo розповіли, що кількість пошукових запитів слова «текіла» українською мовою за два роки зросла на 86%, а «корм для котів» – на 326%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.