Категорія
Компанії
Дата

«Дивні двері». Тетяна Лукинюк пішла з RedBull, щоб очолити маркетинг Kyivstar

На початку серпня генеральна директорка компанії RedBull Україна і Білорусь Тетяна Лукинюк, 44 повідомила, що залишає свою посаду. На цьому місці вона пропрацювала майже шість років. (Уточнено нову посаду)

Тетяна Лукинюк пішла з RedBull, щоб очолити маркетинг Kyivstar. /з особистого архіву

Тетяна Лукинюк пішла з RedBull, щоб очолити маркетинг Kyivstar. Фото з особистого архіву

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Нове місце її роботи — Kyivstar, лідер українського ринку мобільного звʼязку з операційним доходом 25 млрд грн в 2020 році. Лукинюк підтвердила, що з 17 серпня очолить маркетинг Kyivstar, але від подальших коментарів відмовилася. (Уточнення: посада Лукінюк — B2C директор, який відповідатиме не лише за маркетинг, а й за продажі, сервіс та роздріб). Представники компанії на момент публікації не відповіли на запитання Forbes. До Лукинюк за маркетинг Kyivstar відповідав Павло Даніман. (Уточнення: посада маркетинг-директора скасовується).

Лукинюк — одна з кращих маркетологів України, говорить віце-президент Київської школи економіки Володимир Стецик. У КШЕ вона викладає стратегічний маркетинг на програмі MBA. Вона також читає лекції в Академії Deloitte і Міжнародній академії бізнесу.

Лукинюк починала бренд-менеджеркою Coca-Cola і директоркою з маркетингу Oriflame. «Хороший менеджер», — характеризує її Дмитро Єрмоленко, який керував Oriflame в Україні з 1991-го до 2008 року. У 2012 році, коли вона керувала маркетингом української «доньки» InBev, кампанія з виведення на ринок пива Bud отримала золоту нагороду Effie, яку вручає Всеукраїнська рекламна коаліція, яка оцінює проекти за фактично досягнутими результатами. Через рік Лукинюк очолила журі премії.

У 2013-му Лукинюк змінила сферу діяльності, очоливши в Mars Ukraine продажі в категорії «шоколад». Ще через три роки стала гендиректоркою регіонального підрозділу Red Bull. За час її роботи виручка підрозділу виросла на 44% — з 202 млн грн в 2016-м до 362 млн грн в 2020-м.

Лукинюк, яка читає близько 100 книг на рік, організувала книжковий клуб в Києві. У 2020-му у видавництві Віхола вийшла її книга в співавторстві з Людмилою Колб «Як хотіти й отримати все (але це неточно)». «Якщо ви робите те, що подобається, енергії не бракуватиме. Займаючись цим навіть по 16 годин, ви почуватиметеся краще, ніж ті, хто не любить своєї роботи або не має в житті жодної справи до душі».

Свій карʼєрний рух вона описує як низку злетів і падінь. «Я не раз відкривала дивні двері, — говорила Лукинюк в одному з інтервʼю. — Тому йти і втрачати позиції — це не регрес, а єдиний шлях вгору».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні