У столиці запрацювала кур`єрська служба мережі з продажу косметики та парфумерії EVA. Поки вона працює в тестовому режимі, повідомили Forbes у пресслужбі ритейлера.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У штаті служби працюють пʼять курʼєрів на правому та лівому берегах Києва. Вони розвозять замовлення на звичайних машинах та електромобілях, каже CEO EVA Ольга Шевченко.
- Доставка займає від двох до трьох днів. Для замовлень, зроблених на 149 грн і більше, вона безкоштовна. Для інших замовлень вартість доставки – 29 грн.
- Зараз клієнти EVA можуть забрати інтернет-замовлення в точках видачі, що розташовані майже у всіх магазинах мережі, та у відділеннях «Нової пошти». Однак 66% замовлень клієнти забирають саме у точках видачі. «Водночас ми бачимо, що є запит від клієнтів, яким потрібна доставка продукції кур’єром», – каже Ольга Шевченко.
- Після тестування кур’єрської служби у Києві компанія планує відкрити її і в інших великих українських містах.
Контекст
EVA планує відкрити 50 нових магазинів до кінця року. Сума інвестицій у відкриття нового магазину складає від 2 млн до 4 млн грн в залежності від формату. «Стільки ж може коштувати й відбудова вже існуючої EVA, якщо нанесені суттєві ушкодження», розповідала CEO EVA Ольга Шевченко.
З початку року EVA відкрила 11 нових магазинів, відновила роботу деяких раніше зачинених торгових точок у містах Донецької області, Херсоні та інших.
Станом на кінець березня 2023 року компанія нараховує 996 працюючих торгових точок у різних регіонах країни, 16% магазинів не працюють через окупацію або близькість до бойових дій. Зокрема, магазини у Північній Салтівці в Харкові або деякі – у Херсоні.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.