Мережа з продажу косметики та парфумерії EVA має намір відкрити півсотні нових магазинів, переважно в центральній і західній Україні, до кінця року, йдеться у пресрелізі. Також компанія планує добудовувати та автоматизовувати склади.
Ключові факти
- За словами CEO мережі Ольги Шевченко, сума інвестицій у відкриття нового магазину складає від 2 до 4 млн грн в залежності від формату. «Стільки ж може коштувати й відбудова вже існуючої EVA, якщо нанесені суттєві ушкодження», – додала вона.
- З початку року EVA відкрила 11 нових магазинів, відновила роботу деяких раніше зачинених торгових точок у містах Донецької області, Херсоні та інших.
- Після деокупації українських територій мережа планує відновлювати роботу й решти магазинів.
- У планах компанії на цей рік добудовувати та автоматизовувати склади. Окрім цього, EVA має намір відкрити новий склад в Одесі – це великий проєкт, який не завершиться цього року, а також відкрити склад інтернет-магазину в розподільчому центрі компанії в Дніпрі.
Контекст
Станом на кінець березня компанія нараховує 996 працюючих торгових точок у різних регіонах країни, 16% магазинів не працюють через окупацію або близькість бойових дій. Зокрема, магазини у Північній Салтівці в Харкові або деякі – у Херсоні.
В 2022 році товарообіг EVA склав 15,7 млрд грн, що на 7% менше порівняно з попереднім роком. Середній чек за цей самий час зріс на 24%.
Товарообіг мереж EVA та Varus у 2022-му склав $1,3 млрд порівняно з довоєнним показником близько $2 млрд. Про це розповів в інтервʼю Forbes співвласник мереж Руслан Шостак. За його словами, попри війну компанії вдалося зберегти бізнес і людей. До війни група компаній налічувала 35 000 співробітників, товарообіг досягав близько $2 млрд на рік, зазначив Шостак. Наразі – понад 27 000 співробітників і товарообіг за результатами 2022 року $1,3 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.