Продажі ecommerce у структурі всієї роздрібної торгівлі України у 2023 році зросли до 11%, свідчать дані диджитал-агенції Promodo. Значну частину цього трафіку забирають маркетплейси Rozetka, «Алло», «Епіцентр», і їхня частка буде зростати до 75%. Як із ними конкурувати, розповів засновник і генеральний директор Promodo Олександр Колб на «Форумі підприємців» від Forbes Ukraine
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Головні тези виступу, скорочено і відредаговано для зрозумілості.
YouTube і органіка – основні шляхи до купівлі в інтернеті
Основні гравці ecommerce в Україні за трафіком – Rozetka, Allo, Prom, Hotline і Comfy, свідчать дані SimilarWeb за останній рік. Основне, що їх обʼєднує незалежно від сегменту бізнесу, – органічний трафік, частка якого сягає до 60% по ринку.
Частка переходів із платної реклами до повномасштабної війни становила в середньому 30-40% по ринку. Нині такі показники лише у Comfy – 45%. Для порівняння, у Rozetka – 10%, Allo – 3%, Prom – 7%, Hotline – 15%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.