Продажі ecommerce у структурі всієї роздрібної торгівлі України у 2023 році зросли до 11%, свідчать дані диджитал-агенції Promodo. Значну частину цього трафіку забирають маркетплейси Rozetka, «Алло», «Епіцентр», і їхня частка буде зростати до 75%. Як із ними конкурувати, розповів засновник і генеральний директор Promodo Олександр Колб на «Форумі підприємців» від Forbes Ukraine
Головні тези виступу, скорочено і відредаговано для зрозумілості.
YouTube і органіка – основні шляхи до купівлі в інтернеті
Основні гравці ecommerce в Україні за трафіком – Rozetka, Allo, Prom, Hotline і Comfy, свідчать дані SimilarWeb за останній рік. Основне, що їх обʼєднує незалежно від сегменту бізнесу, – органічний трафік, частка якого сягає до 60% по ринку.
Частка переходів із платної реклами до повномасштабної війни становила в середньому 30-40% по ринку. Нині такі показники лише у Comfy – 45%. Для порівняння, у Rozetka – 10%, Allo – 3%, Prom – 7%, Hotline – 15%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.