50 найкращих роботодавців 2021
Найбільший продавець електроніки та побутової техніки у 2021 році відкрив вісім нових магазинів, збільшивши штат на 10%. Нова тема – продуктові команди. У пілотному режимі вони почали функціонувати ще 2019 року. Результатом став мобільний додаток COMFY, через який клієнти отримують персональні пропозиції щодо товарів та цін. Його запустили влітку 2021 року.
Є продукт і для співробітників – система управління навчанням у форматі соціальної мережі. Вона схожа на Instagram: освітній контент користувачі бачать як пости, сторіс та хайлайти. Контент персоналізований. На основі big data та аналітики комплексних показників продажів система підлаштовується під профіль користувача і пропонує вивчати теми та розділи, які йому потрібні.
100 найбільших приватних компаній 2021
Найбільший продавець електроніки та побутової техніки почав торгувати дитячими товарами. У вересні 2021‑го на його сайті з’явився великий розділ Comfy Kids. Крім іграшок в асортименті товари для майбутніх мам і безпеки малюків, памперси, дитячий текстиль, меблі і транспорт – від візочків до самокатів та велосипедів. У травні 2021‑го в одному з київських торгових залів Comfy відкрився Apple Shop площею 80 кв. м. Мережа налічує 86 магазинів. За даними компанії, вони продають близько 800 товарів на годину.
100 найбільших приватних компаній 2020
Comfy – ритейлер номер один у сегменті електроніки та побутової техніки. Найближчий конкурент, «Фокстрот», за підсумками 2019 року відстав на півмільярда гривень. Боротьба за гаманці покупців переросла в змагання креативників. У співпраці зі студією Banda Comfy популяризував іронічну рекламу, яку розібрали на меми. У роликах зачитували реп, обігрували музичні треки з 90-х, жартували про вірус Petya. Суперники з «Фокстрот» відповіли вірусною рекламою про знижки, яка зібрала 2 млн органічних переглядів у YouTube. Змагання у винахідливості не вирішують ключової проблеми – уповільнення зростання. За оцінкою GfK, у 2019 році продажі побутової електроніки зросли на 5% проти 25% роком раніше.