Світлана Редько, керівниця дирекції з HR та корпоративного управління ПриватБанку
Категорія
BrandVoice
Дата

Від людей до людей. Як ПриватБанк підтримує свою команду та дбає про українців

3 хв читання

Світлана Редько, керівниця дирекції з HR та корпоративного управління ПриватБанку

Як найбільший державний банк країни забезпечує безперервність роботи, підтримує команду, близько 18 000 людей, та планує реінтеграцію ветеранів

З початком повномасштабного вторгнення ПриватБанк мав забезпечити фінансову стабільність України, безперервне надання банківських послуг населенню і бізнесу та убезпечити працівників. І йому вдалося.

Зараз банк розвиває програми працевлаштування для ветеранів і проєкти з реінтеграції своїх демобілізованих працівників. Про це та інше Forbes розповіла Світлана Редько, керівниця дирекції з HR та корпоративного управління ПриватБанку.

Як банк зберіг безперервність роботи після початку повномасштабної війни?

3 першого дня війни банк забезпечує безперебійну роботу електронних сервісів, мережі відділень і банкоматів у всіх населених пунктах, де не було прямої загрози бойових дій.

Частина відділень та офісів банку опинилась на окупованих територіях, але з-понад 1200 відділень щодня впродовж війни відкривалось у середньому 80%. Крім того, банк зумів відновити протягом року мережу банкоматів та POS-терміналів на рівні 80% і більше.

Попри вимушене закриття частини віддалень, бізнес не зупинявся, і у 2022 році ПриватБанк отримав прибуток в 30,25 млрд грн, що є надзвичайним результатом в умовах повномасштабної війни.

Ми як могли підтримували роботу відділень навіть на окупованих територіях, поки це було безпечно. ПриватБанк залишався не просто єдиним джерелом готівки, а подекуди єдиною точкою під’єднання до Wi-Fi. Це було своєрідним острівком надії для людей, що опинились в окупації. 

Ви – найбільший банк України за загальними активами та кількістю працівників. Як ви організували релокацію співробітників у перші місяці війни?

Ми розробили внутрішню програму з бюджетом понад 100 млн грн для переміщення й подальшого працевлаштування співробітників на внутрішні відкриті вакансії. Загалом у 2022 році вдалось релокувати понад 400 співробітників. Ще понад 350 працівникам, які змушені були звільнитися під час війни, банк виплатив вихідну допомогу в розмірі шести заробітних плат.

Яку стратегію обрав банк для підтримки співробітників, зокрема у прифронтових зонах?

Ми прийняли рішення про збереження заробітної плати для всіх співробітників, зокрема й для тих, що не змогли виїхати з окупованих територій, – вони отримували виплати до кінця 2022 року. Також ми посилили заходи безпеки та встановили мотиваційну підтримку для працівників, що виходили на роботу в небезпечних «червоних» зонах.

Ще у березні 2022 року банк розробив програму підтримки всіх працівників, що постраждали від воєнних дій. Також був сформований фонд «Рука Підтримки» для фінансової допомоги працівникам, що зазнали поранень, чиє житло було зруйновано або у яких загинули члени сім’ї. Загалом на цей проєкт банк витратив у 2022 році 105 млн грн, а виплати отримали понад 7000 працівників.

З літа 2022 року в ПриватБанку запрацювала програма «Переїзд», у межах якої майже 70% персоналу із закритих відділень були переведені на нові робочі місця

Також ми створювали нові робочі місця всередині компанії. Адже тисячі працівників мали виходити на робочі місця: це спеціалісти з обслуговування клієнтів, касири, персональні фінансові консультанти, інженери з обслуговування банкоматів, інкасатори та багато інших. Тому ми розробили бот, який в оперативному режимі інформував про наявність вакансій в усіх населених пунктах країни.

Яке місце у вашій HR-програмі займають проєкти з психологічної підтримки?

Була організована команда, яка стала надавати першу психологічну підтримку на волонтерських засадах. Фахівці банку пройшли спеціальні тренінги й у будь-який час готові підтримати, вислухати чи надати пораду співробітникам банку.

Близько 3000 працівників отримали поради та консультації у важкі моменти. Крім того, для співробітників була реалізована можливість подати заявку на консультацію із зовнішніми професійними психологами й отримати 10 сесій для себе чи близьких.

Щоб підтримати моральний дух і стійкість, банк також проводив тематичні вебінари, тренінги та марафони. Всі ці ініціативи – про силу бути єдиними, про підтримку та людяність.

Серед ваших клієнтів багато військовослужбовців. Чи запроваджуєте ви для них спеціальні пільгові програми?

Як відповідальний банк, який обслуговує велику кількість військовослужбовців, ми робимо все, щоб наші захисники відчували підтримку в цей нелегкий час. Зокрема, банк скасував нарахування відсотків за кредитами позичальникам, яких було призвано до лав Збройних сил України під час мобілізації, а також контрактним військовим і військовослужбовцям, які перебувають на строковій службі з початку особливого періоду.

Також ми є партнером державної програми «єОселя» і разом впроваджуємо програму пільгового кредитування для військовослужбовців. Зараз у військових більший попит на заощадження, ніж на витрати, проте тенденції можуть змінюватись. Ми аналізуємо потреби й готові розвивати цю лінію.

Ви плануєте реалізувати програми працевлаштування для ветеранів та проєкти з реінтеграції своїх демобілізованих працівників. Над чим саме працює команда?

Банк працює над створенням окремої програми адаптації працівників, які повертатимуться після мобілізації на свої робочі місця. Вона охоплюватиме і спеціальні бізнес-продукти, і основні засади співпраці з клієнтами-військовими. 

Зараз ми розробляємо велику внутрішню інтеграційну програму для наших працівників, не лише мобілізованих. Перший крок – навчання команди тренерів, які готуватимуть керівників підрозділів та інших співробітників до реінтеграції працівників, що повернуться із зони бойових дій після демобілізації.

Зараз сотні наших працівників мобілізовані, і ми з нетерпінням чекаємо на їхнє повернення. Крім того, ми залучатимемо демобілізованих кандидатів на вакансії, що відкриватимуться по всій території України. Поки вони захищають нас, ми, своєю чергою, маємо бути готовими допомогти їм та максимально сприяти поверненню до цивільного життя.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд