Один із найбільших перевізників у світі – німецький FlixBus від початку повномасштабного вторгнення втричі збільшив кількість автобусів та мережу в Україні й готується запустити ще 20 нових напрямків. Яких маршрутів чекати українцям та чому серед них не буде Київ – Львів чи Рівне – Одеса? Інтерв’ю Forbes Ukraine з віцепрезидентом FlixBus в Україні, Польщі та країнах Балтії Міхалом Леманом
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Автобусний лоукостер FlixBus працює на українському ринку з 2019 року. До лютого 2022-го компанія збільшила мережу до 40 маршрутів та 30 автобусів. Війна тільки прискорила німецьку компанію. На жовтень 2024-го в та з України курсує майже втричі більше зелено-помаранчевих автобусів за 92 маршрутами. У процесі запуску – ще 20 нових напрямів, каже віцепрезидент FlixBus у Східній Європі Міхал Леман.
«Бачимо великий потенціал для зростання в Україні після завершення війни», – розповідає він. Що може стати на заваді? Ліцензії на основні маршрути, як-от Київ – Львів або Київ – Одеса, в руках кількох великих операторів, тому автобуси FlixBus, за словами Лемана, не мають можливостей прийти на внутрішній ринок. «Відсутність конкуренції – це високі ціни за якість, яка не відповідає сучасним стандартам», – каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.