Один із найбільших перевізників у світі – німецький FlixBus від початку повномасштабного вторгнення втричі збільшив кількість автобусів та мережу в Україні й готується запустити ще 20 нових напрямків. Яких маршрутів чекати українцям та чому серед них не буде Київ – Львів чи Рівне – Одеса? Інтерв’ю Forbes Ukraine з віцепрезидентом FlixBus в Україні, Польщі та країнах Балтії Міхалом Леманом
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Автобусний лоукостер FlixBus працює на українському ринку з 2019 року. До лютого 2022-го компанія збільшила мережу до 40 маршрутів та 30 автобусів. Війна тільки прискорила німецьку компанію. На жовтень 2024-го в та з України курсує майже втричі більше зелено-помаранчевих автобусів за 92 маршрутами. У процесі запуску – ще 20 нових напрямів, каже віцепрезидент FlixBus у Східній Європі Міхал Леман.
«Бачимо великий потенціал для зростання в Україні після завершення війни», – розповідає він. Що може стати на заваді? Ліцензії на основні маршрути, як-от Київ – Львів або Київ – Одеса, в руках кількох великих операторів, тому автобуси FlixBus, за словами Лемана, не мають можливостей прийти на внутрішній ринок. «Відсутність конкуренції – це високі ціни за якість, яка не відповідає сучасним стандартам», – каже він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.