Rakuten Viber оголосив 10 квітня про призначення першого директора в Україні – ним став екскерівник медіа про технології AIN.UA Ілля Бошняков. В інтерв’ю Forbes він розповів, які задачі стоять перед ним, як Viber бореться з російською пропагандою, чому на початку повномасштабного вторгнення відклали запуск функції платежів Viber Pay та скільки юзерів і бізнесів користуються месенджером
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Український офіс японської Rakuten Viber очолив колишній CEO та головний редактор найстарішого українського медіа про технології AIN.UA Ілля Бошняков. Пошуки першого country-менеджера для України компанія почала ще в лютому 2023 року. Доти за Україну відповідав віцепрезидент зі зростання Атанас Райков з болгарського офісу. У січні 2024-го компанія відкрила офіс у Києві.
«Для Rakuten Viber Україна завжди була у топфокусі – у неї вірили та інвестували», – зазначає Forbes Бошняков. Однойменним месенджером щодня користується 77% українців, свідчать дані Kantar Ukraine на грудень 2023 року. «У середньому один український користувач відправляє на рік 2700 повідомлень та розмовляє пів доби у застосунку», – каже Бошняков.
Які функції очікувати в додатку цього року, яка стратегія боротьби з російською пропагандою та чи програв Viber конкуренцію іншому месенджеру – Telegram?
Інтерв’ю скорочено та відредаговано для зрозумілості.
Як після восьми років у медіа перейти у компанію, про яку ви писали?
В AIN.UA ми працювали з понад 10 млн читачів на рік – питання зростання, партнерств і продукту були на високому рівні. Тому Rakuten Viber з десятками мільйонів користувачів щомісяця в Україні – це швидше не світч, а логічне продовження.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.