Rakuten Viber оголосив 10 квітня про призначення першого директора в Україні – ним став екскерівник медіа про технології AIN.UA Ілля Бошняков. В інтерв’ю Forbes він розповів, які задачі стоять перед ним, як Viber бореться з російською пропагандою, чому на початку повномасштабного вторгнення відклали запуск функції платежів Viber Pay та скільки юзерів і бізнесів користуються месенджером
Український офіс японської Rakuten Viber очолив колишній CEO та головний редактор найстарішого українського медіа про технології AIN.UA Ілля Бошняков. Пошуки першого country-менеджера для України компанія почала ще в лютому 2023 року. Доти за Україну відповідав віцепрезидент зі зростання Атанас Райков з болгарського офісу. У січні 2024-го компанія відкрила офіс у Києві.
«Для Rakuten Viber Україна завжди була у топфокусі – у неї вірили та інвестували», – зазначає Forbes Бошняков. Однойменним месенджером щодня користується 77% українців, свідчать дані Kantar Ukraine на грудень 2023 року. «У середньому один український користувач відправляє на рік 2700 повідомлень та розмовляє пів доби у застосунку», – каже Бошняков.
Які функції очікувати в додатку цього року, яка стратегія боротьби з російською пропагандою та чи програв Viber конкуренцію іншому месенджеру – Telegram?
Інтерв’ю скорочено та відредаговано для зрозумілості.
Як після восьми років у медіа перейти у компанію, про яку ви писали?
В AIN.UA ми працювали з понад 10 млн читачів на рік – питання зростання, партнерств і продукту були на високому рівні. Тому Rakuten Viber з десятками мільйонів користувачів щомісяця в Україні – це швидше не світч, а логічне продовження.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.