Бум штучного інтелекту допомагає великим українським сервісним ІТ-компаніям збільшувати відсоток клієнтських контрактів. Що у їхніх межах розробляють Epam, GlobalLogic, Ciklum та Intellias.
Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня
Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням.
«За останні півтора року інтерес до штучного інтелекту серед наших клієнтів зріс експоненційно», – каже Forbes регіональний керівник делівері найбільшої за кількістю кадрів ІТ-компанії Epam Назарій Попов.
У 2024-му суттєво зросла кількість ШІ-контрактів у більшості великих українських сервісних ІТ-компаній. У Ciklum – на 25% порівняно з аналогічним періодом у 2023-му, у GlobalLogic – на 20%, в Intellias – втричі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.