Бум штучного інтелекту допомагає великим українським сервісним ІТ-компаніям збільшувати відсоток клієнтських контрактів. Що у їхніх межах розробляють Epam, GlobalLogic, Ciklum та Intellias.
«За останні півтора року інтерес до штучного інтелекту серед наших клієнтів зріс експоненційно», – каже Forbes регіональний керівник делівері найбільшої за кількістю кадрів ІТ-компанії Epam Назарій Попов.
У 2024-му суттєво зросла кількість ШІ-контрактів у більшості великих українських сервісних ІТ-компаній. У Ciklum – на 25% порівняно з аналогічним періодом у 2023-му, у GlobalLogic – на 20%, в Intellias – втричі.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.