Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Ефект ChatGPT. Epam, Ciklum та GlobalLogic збільшили кількість контрактів на ШІ-продукти на 20–30%. Чи допоможе світовий бум подолати проблеми українських IT-компаній

3 хв читання

Штучний інтелект, Ciklum, GlobalLogic, Intellias, Epam /Getty Images

У 2024-му кількість ШІ-контрактів у Ciklum зросла на 25% порівняно з аналогічним періодом у 2023-му, у GlobalLogic – на 20%, в Intellias – втричі. Фото Getty Images

Бум штучного інтелекту допомагає великим українським сервісним ІТ-компаніям збільшувати відсоток клієнтських контрактів. Що у їхніх межах розробляють Epam, GlobalLogic, Ciklum та Intellias.

«За останні півтора року інтерес до штучного інтелекту серед наших клієнтів зріс експоненційно», – каже Forbes регіональний керівник делівері найбільшої за кількістю кадрів ІТ-компанії Epam Назарій Попов. 

У 2024-му суттєво зросла кількість ШІ-контрактів у більшості великих українських сервісних ІТ-компаній. У Ciklum – на 25% порівняно з аналогічним періодом у 2023-му, у GlobalLogic – на 20%, в Intellias – втричі. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні